قدس آنلاین- تبریز: فرماندار تبریز گفت: هشدارهای لازم درخصوص الزام بانک‌ها به رفع نواقص امنیتی داده شده است و بانک‌ها و موسساتی که موارد اعلامی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

بانک‌هایی که رفع نواقص امنیتی اقدام نکنند تعطیل می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رحیم شهرتی‌فر در جلسه کمیسیون پیشگیری ومبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان تبریز با تاکید بر تجهیز شعب بانک‌ها و موسسات مالی به سیستم های حفاظتی پیشرفته،  خواستار تعامل هرچه بیشتر با نیروهای امنیتی و بازبینی های مکرر سلامت وکارایی سیستم‌های حفاظتی بانک‌ها شدند و با توجه به اقدامات صورت گرفته  و تاکیدات مکرر نهادهای امنیتی، مسئولیت هرگونه اتفاقی در موسسات و بانک‌ها را متوجه مسئولان و سرپرستان قانونی این موسسات در شهرستان دانستند.

وی با بیان اینکه امنیت در جامعه از نیازهای ضروری افراد و جوامع در حال توسعه است، گفت:سرمایه گذاری هموار در بستر امنیت صورت می‌گیرد و مسئولان انتظامی وامنیتی تلاش دارند تا آمار نا امنی و مواردی مانند سرقت را در جامعه به صفر برسانند.

سرهنگ نوروزی فرمانده نیروی انتظامی تبریز در این جلسه با بیان کاهش آمار سرقت در شهرستان تبریزگفت: تعامل و همکاری سازنده میان نهادهای امنیتی واطلاعاتی بانکها در برقراری امنیت موثر می باشند.

معاون دادستان تبریز نیز دراین جلسه گفت: هشدارهای لازم درخصوص الزام بانک‌ها به رفع نواقص امنیتی داده شده است و بانک‌ها و موسساتی که موارد اعلامی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

دراین جلسه که با حضور معاون سیاسی واجتماعی انتظامی شهرستان تبریز، نماینده بانک مرکزی وهمچنین مسئولان امنیتی و بانکها وموسسات مالی برگزارشد، گزارشی از اقدامات انجام گرفته درجهت تامین امنیت این مراکز ارائه و اززحمات واقدامات انجام شده دریک سال گذشته از طرف نیروهای امنیتی وانتظامی شهرستان تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.