استاندار خراسان رضوي برای ارزش نهادن به جایگاه هنری انوشیروان ارجمند، هنرمندی که بهترین سالهای عمرش را در خدمت به تئاتر خراسان و مشهد سپری کرد، ...

ارجمندها در کار هنر خوب درخشیده و از افتخارات کشور به شمار می‌آیند

در محل سالن تئاتر شهر مشهد حضور یافت و به خانواده انوشیروان ارجمند تسلیت گفت.

علیرضا رشیدیان در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هنر، یکی از اصیل‌ترین ابزار فرهنگی دنیای بشری  و زندگی ظریف و انسان دوستانه‌ای در هنر نهفته است.

وی افزود: هنرمند کسی است که با توجه به توانایی و ظرفیتهایی که دارد می‌تواند ارتباط خوبی برای انتقال مفاهیم مختلف را به زیبایی ایجاد کرده و به اجتماع و مردم بیاموزد.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به پیشینه هنر تئاتر در استان گفت: خانواده ارجمندها نقش مهی در هنر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران ایفا کرده‌اند و از این خانواده بزرگ هنرمند در دیگر رشته‌ها نظیر موسیقی و ادبیات افتخار آفریده‌اند.

علیرضا رشیدیان با تأکید بر اینکه ارجمندها در کار هنر خوب درخشیده‌اند و افتخار خراسانی‌‌ها و ایران به شمار می‌آیند، افزود: ما وظیفه داشتیم که در مراسم یادبودی که برای آنها در مشهد برگزار شد، شرکت کنیم و اگر مقارن با ایام آخر صفر نبود، حتماً در تهران هم خدمت آنها می‌رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ایام ماه صفر نبود، شاید مراسم دیگری هم برای ایشان تدارک دیده می‌شد، افزود: اکنون همان طور که می‌بینیم اجتماع بزرگی برای قدردانی از خدمات این هنرمند با اخلاق به محل برگزاری مراسم آمده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.