سعید آقاخانی از اکران فیلم سینمایی «لامپ 100» بعد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبرداد.

قرعه اکران پس از جشنواره فجر به‌نام «لامپ 100» افتاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر سعید آقاخانی که اولین تجربه کارگردانی او در سینما با نام «لامپ 100» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: اکران فیلم سینمایی «لامپ 100» طبق قرارداد نوشته‌شده بعد از فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور در گروه فرهنگ اکران می شود که البته فکر می کنم زمان اکران این فیلم سینمایی به بعد از جشنواره فیلم فجر موکول شود.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود این فیلم در فرصت دیگری روی پرده برود اما زمان اکران «لامپ 100» تغییر کرد و این زمان را به ما دادند. البته اکران فیلم ها بعد از پایان جشنواره فجر زمان مناسبی نیست و اکثر فیلم ها با چنین اکران هایی دچار مشکل می شوند ولی این بار هم قرعه این زمان اکران به نام فیلم ما افتاد.

کارگردان سریال «هفت خط» بیان کرد: تیزرهای این فیلم ساخته شده بخشی از آن پخش شده و بخشی دیگر نیز طی چند روز آینده پخش می شود.

فیلم «لامپ 100»

وی با اشاره به حضور خود در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن نیز توضیح داد: این فیلم از جمله آثار متفاوت سینمای ایران است و عوامل فیلم تلاش بسیاری را برای ساخت آن کرد. فیلم قصه بسیار خوبی دارد و فکر می کنم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال و توجه قرار گیرد.

سعید آقاخانی در پایان گفت: در حال حاضر پیشنهادهایی برای ساخت سریال دارم که هنوز برای ساخت هیچ کدام از آنها به توافق نرسیده ام.

 «لامپ 100» به کارگردانی سعید آقاخانی، داستان زندگی فرزین را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و علیرضا اوسیوند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.