قدس آنلاین یزد - نماینده عالی قوه قضائیه دراستان یزد گفت :در طول بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی ، همواره مقاومت و بصیرت مردم نقشه ها وتوطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است .

مقاومت مردم توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، محمدرضا حبیبی در جمع کنارکنان اداری و قضایی شهرستان ابرکوه اظهار داشت : دشمنان این مرز و بوم با تصویب تحریم های ناعادلانه وتبانی با کشورهای خود فروخته منطقه وکاهش قیمت نفت در پی اهداف شوم خود هستند اما مردم آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی با هر توطئه ای برخورد خواهند کرد .

 

وی با اشاره تلاشهای گسترده دستگاه قضایی در سنوات اخیر با هدف دسترسی آسان احاد جامعه به عدالت ، افزود: انصافاً در سال های اخیر تا آنجا که مقدور بوده در جهت تکمیل و تجهیز پروژه های عمرانی و همچنین بهبود وضعیت حقوقی کارکنان تلاش شده است .

این مقام قضایی سختی کار و شرایط خاص کار در دستگاه قضایی را یادآور شد و تصریح کرد : محدودیت های خاص این شغل وسختی های آن با نگاه مادی ومعمول قابل جبران نیست وقطعاً این سختی کار با اجرا و پاداش معنوی جبران خواهد شد .

حبیبی نظم را مقدمه تحصیل اهداف وتلاشها دانست وافزود:رعایت نظم و اهتمام به آن باید از بالاترین مقام هر اداره شروع شود تا رده های بعدی با الگوگیری نسبت به آن عامل باشند.

 وی سیاست حبس زدائی را یکی از اولویت های دستگاه قضایی ذکر کرد و بیان داشت:باید بین مجرمین معمولی ومجرمین حرفه ای که امنیت وآرامش مردم را به خطر می اندازند تفاوت قائل شد ، چراکه مجرمی که بدون سوء سابقه جرمی را مرتکب شده با مجرمین حرفه ای ، باندی و سازمان یافته وخشن متفاوت هستند ونباید هردو را با یک شیوه مورد تعقیب قرار داد .

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطر نشان ساخت : همواره ثابت شده تهدید به مجازات از اجرای مجازات ، تأثیر بیشتری دارد و نباید با صدور حکم زندان و شلاق برای مجرمین کم سابقه قبح این مجازات برای آنها شکسته شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.