قدس آنلاین– ایلام: رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: خیرین و نیکوکاران نیک اندیش در سال جاری بیش از 14 میلیارد ريال و 345 میلیون ريال به افراد تحت حمایت بهزیستی استان ایلام کمک کرده اند.

خیرین بیش از 14 میلیارد ريال به بهزیستی ایلام کمک کرده اند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، زهرا همتی با بیان اینکه مشارکت مردم و خیرین در حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی ایلام سیر صعودی داشته است، اظهارداشت: در سال جاری خیرین بیش از 14میلیارد و 345 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این اداره کل کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان، بیش از 7 میلیارد ريال کمک های نقدی بوده و مابقی کمک های غیر نقدی همچون اهداء پوشاک، غذا، مصالح ساختمانی و غیره بوده است که در بین جامعه هدف توزیع شده است، افزود: کمکهای اهدایی نیکوکاران در زمینه های تامین مسکن، ازدواج، کمکهای درمانی و موردی و غیره مددجویان هزینه شده است.

رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام اعتبارهای دولتی بهزیستی برای مساعدت به مددجویان را محدود دانست و خاطر نشان ساخت: امیدواریم که خیرین و افراد متمکن با کمک به این نهاد و شرکت در امور خداپسندانه، بهزیستی استان ایلام را در خدمت رسانی به جامعه هدف یاری کنند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.