قدس آنلاین : معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: اسلام، ولایت و رهبری و مقاومت ملت سه خصوصیت این نظام هستند که دشمنان در اتاق فکر خود می خواهند این ویژگی ها را از ما بگیرند.

دشمنان می خواهند ولایت و رهبری ،اسلام و مقاومت ملت را از ما بگیرند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار پاسدار نصرت الله سیف در آستان مقدس امامزاده «عبدالله (ع)» شهر ابوزیدآباد، اظهار داشت: مردم سرافراز ایران اسلامی که امتحان خود را در انقلاب و دوران دفاع مقدس پس داده اند، بعد از جنگ نیز در مقابل فتنه ها از تمامی آزمون ها سربلند بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه ابرقدرت های شرق و غرب در دهه های قبل زمامداری دنیا را به دست گرفته بودند، افزود: ابر قدرت ها می خواستند همه کشورها را با خود همراه کنند و هیچ کشوری هم بدون اجازه آنها نمی توانست هیچ کاری انجام بدهد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خنثی شدن نقشه ها و ناتوانی دشمنان در جهت نابودی نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تاکید کرد: اسلام، ولایت و رهبری و مقاومت ملت سه خصوصیت این نظام هستند که دشمنان در اتاق فکر خود می خواهند این ویژگی ها را از ما بگیرند.

وی همچنین به توطئه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: توطئه آمریکایی ها تمام شدنی نیست و این ملت آزاده ایران است که باید همواره اتحاد داشته و نگاهش به ولایت باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.