قدس آنلاین-شهرکرد،سجاد امانی؛دولت تدبیر و امید در بخش های عمرانی کارهای مهم و بزرگی را انجام داده است

طرح مسکن طرح مرده ای است که همه باید در خاکسپاری آن شرکت کنند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از ارتباط خوب و عمیق علی لاریجانی رئیس قوه مقننه با ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: :فراکسیون رهروان ولایت با عضویت 200نماینده ، مشی اعتدالی دارد و اکنون این فراکسیون به عنوان اکثریت مجلس در حال افزایش مناسبات سیاسی خود با دولت است.

مجید جلیل سرقلعه تصریح کرد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز عضو این فراکسیون است و رییس قوه مقننه رابطه خوبی با رییس جمهوری دارد.

وی گفت:فراکسیون رهروان ولایت بزودی در قالب یک حزب یا یک جمعیت سیاسی فعالیت خود را گسترش می دهد.

جلیل سرقلعه گفت:فراکسیون رهروان ولایت ،مناسبات سیاسی با جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی ندارد.

وی پیرامون مسائل مطرح شده در مجلس شورای اسلامی درباره برداشت 4میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی نیز گفت:این فراکسیون موضع گیری جبهه پایداری در خصوص خبر برداشت چهار میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی را قبول ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره طرح مسکن مهر نیز گفت:این طرح مرده ای است که همه باید در خاکسپاری ان شرکت کنند.

جلیل سرقلعه یادآور شد:این طرح تعهد دولت گذشته است و باید همه برای به پایان رساندن آن دست به دست هم بدهند و دولت را یاری کنند، تا هر چه سریعتر این طرح جمع شود و به سرانجام برسد.

وی گفت:امید است بتوان با تخصیص یک میلیارد دلاری اعتبار ویژه، از محل صندوق توسعه ملی ،طرح مسکن مهر را به پایان راه خود رساند.

به گفته وی،دولت یازدهم در بخش های عمرانی در دو سال اخیر کارهای مهم و بزرگی را انجام داده است.

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با وجود کاهش قیمت جهانی نفت ،اما اعتبارات عمرانی کشور امسال 5 درصد افزایش یافته و اگر قیمت نفت کاهش نمی یافت ،این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته حتی دو برابر هم می شد.


جلیل در خاتمه تاکید کرد:اعتبارات چهارمحال و بختیاری نیز با رشد 45درصدی روبرو شده که این اعتبارات در بخش های زیربنایی هزینه می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.