در این هیات سه سرمایه گذار از کشور اتریش علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه پسماند و نیروگاه زباله سوز به مدت 3 روز از تاریخ 13 لغایت15 دی ماه 93 از مراكز مرتبط با این فعالیتها در شهرهای مختلف مازندران بازدید می كنند.

سفر سه روزه هیات اتریشی به مازندران

 هیأتی از کشور اتریش جهت بازدید از مراکز پسماند، تبدیل زباله به سوخت و تولید برق وارد مازندران می شود.

به گزارش ایلنا، احمد مظفری مدیر كل روابط عمومی استانداری مازندران با اعلام این خبر گفت: در این هیات سه سرمایه گذار از کشور اتریش علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه پسماند و نیروگاه زباله سوز به مدت 3 روز از تاریخ 13 لغایت15 دی ماه 93 از مراكز مرتبط با این فعالیتها در شهرهای مختلف مازندران بازدید می كنند.

وی نشست با دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران، بازدید ازشهرک صنعتی ساری و نیروگاه در حال احداث زباله سوز و بازدید از کارخانه آرین شیمی ساری را برنامه های کاری اولین روز حضور هیات اتریشی در مازندران اعلام كرد.

مظفری تاكید كرد: در دومین روز، اعضای هیات از نیروگاه شهید سلیمی نکا و کارخانه کمپوست شرق استان با محوریت بهشهر بازدید می كنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران بازدید از مرکز مدیریت پسماند قائمشهر و بازدید از یکی از مراکز تولید برق از زباله و دپوی زباله آمل را از جمله برنامه های آخرین روز حضور این هیات در مازندران اعلام كرد.

وی جذب و جلب سرمایه گذار خارجی برای حل مشكل پسماند و زباله را یكی از برنامه های مهم استان اعلام كرد و گفت: بازدید هیأتها و سرمایه گذاران خارجی زمینه آشنایی آنان را با قابلیتها و توانمندیهای مازندران فراهم نموده و در امر سرمایه گذاری تسریع خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.