مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور در هفته وحدت خبر داد.

اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور در هفته وحدت
به گزارش(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درخصوص وحدت گفت: وحدت بین مسلمانان به عنوان یک مساله مهم در نظام اسلامی است که می‌تواند امّت اسلام را همیشه پیروز و در مقابل دشمن به عنوان سدی محکم و آهنین قرار بدهد.

وی ادامه داد: جهت اتحاد بیشتر بین مردم و مسلمانان لازم است که فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی صورت پذیرد و علاوه بر محافل و مجالس جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) وامام جعفر صادق(ع)، عملاً برنامه‌های وحدت آفرین دنبال شود.

موسوی از طرح اعزام مبلغان در هفته وحدت خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی جهت پر بار کردن مجالس جشن و سرور ایام هفته وحدت، اقدام به اعزام مبلغ کرده است و 100 نفر از مبلغان را به سراسر کشور اعزام می‌کند تا مردم عزیزمان را با سیره و شخصیت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) آشنا کنند.

به گفته وی؛ همچنین ترغیب مردم در جهت تحکیم وحدت حول محور ولایت فقیه و به عنوان سیاست جدی نظام اسلام از دیگر اهداف اعزام این مبلغان است.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان گفت: سامانه‌ای جهت ثبت نام مبلغان برای اعزام هفته وحدت فعال شده و مبلغان می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

موسوی افزود: مبلغان از 15 تا 19 دی ماه در مناطق تبلیغی به مدت 5 روز حضور دارند و فعالیت‌های تبلیغی خودشان را حول محور وحدت بین مسلمانان و تقویت آن و نیز ترویج سبک زندگی پیامبر اسلام انجام می‌دهند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.