جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه سرمایه‎گذاری و ساخت و ساز مسکن، مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از یک نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری 7 میلیاردی به بهانه ساخت و ساز در لرستان

به گزارش  (ایسنا)منطقه لرستان، سرهنگ علی احمدی‎تبار در جمع خبرنگاران، افزود: در پی ارجاع پرونده‎ای از دادسرای شهرستان خرم‎آباد به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار از شهروندی مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهارکرد: سرانجام ماموران، مخفی‎گاه این کلاهبردار را در خرم‎آباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: کلاهبردار با روش‎های متقلبانه تحت عنوان اینکه فردی با نفوذ در دستگاه‎های اداری است و دارای وجهه اجتماعی است با مالباخته رابطه دوستی برقرار کرده و جهت کسب منافع مادی به وی پیشنهاد می‎کند که در کار ساخت و ساز واحدهای آپارتمانی است و با مناسب‎ترین قیمت قادر به ساخت واحدهای مسکونی است.

احمدی‎تبار اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‎ای از این شهروند می‎خواهد با وی شریک شود و پس از اغفال آن بدون تنظیم هیچ‎گونه سند رسمی مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از مالباخته گرفته و پس از ساخت مجتمع مسکونی چهار طبقه، شاکی متوجه می‎شود که وی فردی کلاهبردار است و واحدهای مسکونی را به اشخاص غیر فروخته است.

وی گفت: با دستگیری متهم مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کشف و کلاهبردار با قرار صادره روانه زندان شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.