قدس آنلاین:برنامه تلویزیونی شبهای اترک به تهیه کنندگی مجتبی فروزانفر ، زمستان امسال ، هرشب با پرداختن به موضوعی اجتماعی و فرهنگی میهمان خانه های هم استانیهاست .

برنامه روتین شبهای اترک  زمستانی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، ، برنامه " شبهای اترک زمستان 93 " با ایجاد آیتمهای جدید نگارخانه و سلامت در پی جذب حداکثری مخاطبان استان خواهد بود .

آیتم های حضور میهمانانی از اقشار مختلف جامعه ، گزارش مردمی ، مسابقه و بازخوانی پیامکهای مخاطبان از دیگر آیتمهای این مجموعه تلویزیونی است و باید گفت در آیتم نگارخانه به معرفی اتفاقات و وقایع فرهنگی و هنری همه شهرستانهای استان خراسان شمالی پرداخته می شود و در آیتم " سلامت " نیز در خصوص روشهای پیشگیری از بروز بیماریها بحث و گفتگو می شود .

عوامل برنامه تلویزیونی شبهای اترک زمستان 93 در آیتم جدید " دوبله " بخشهایی از فیلم های مطرح را با لهجه محلی تهیه و پخش می کنند .

همچنین با دعوت از کارشناسان و صاحب نظران حوزه موبایل در آیتمی با نام  " معرفی نرم افزارهای کاربردی موبایل " مطالب برجسته این حوزه در قالب این آیتم ارائه می شود.

آیتم دیگری نیز با عنوان " دمنوش " در این برنامه تلویزیونی است که به موضوع فرهنگ تغذیه ای و سنتی مردمان استان خراسان شمالی و دم کرده های گیاهی و آثار و خواص این دم کرده ها می پردازد .

اجرای موسیقی زنده ، دعوت از هنرمندان هم استانی جهت معرفی هنر و هنرمند و حضور مجری دوم برنامه که متغیر و مسلط به یکی از زبان محلی ترکی ، تاتی ، کرمانجی و ترکمنی است از دیگر ویژگیهای سری جدید برنامه زنده شبهای اترک زمساتان می باشد .

شبهای اترک تابستان به تهیه کنندگی مجتبی فروزانفر و دستیاری علی یزدانی ، کارگردانی تلویزیونی محمدتقی علی آبادی و سید جلال میرزایی ، کارگردانی هنری خانم آذر نظری و اجرای امیر رئوف نیا ، ملکان آهی ، عباس آذری ، محمد ولیزاده و آرمان حیدرزاده هر شب به غیر از جمعه ها از ساعت 21 و 05 دقیقه به صورت زنده و به مدت 50 دقیقه به روی آنتن می رود .

از دیگر عوامل تولید و پخش این برنامه تلویزیونی می توان به عباس کیانپور ، حسین بهادری ، علی سبحانی ، علی حسن نیا ، نوید آقایی ، حامد ظریفیان و رضا اسکندری به عنوان تصویربرداران و محمد عارفی ، احسان حسن پور و احسان علیزاده به عنوان صدا بردار و علی سبحانی بعنوان نورپرداز اشاره کرد .

هادی تمدن و مسعود احمدنیا در این برنامه دستیار تصویر و صداست و زهرا رحیم پور نیز منشی صحنه هستند .

تدوینگری این برنامه را حسین بهادری و مهدی اسکندری و نویسندگی و پژوهشگری آن را نیز حمیدرضا ترابی و رضا صالحی بر عهده دارند .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.