کوچک زاده خطاب به روحانی:حسن خطر داره حسن!

مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ خود نوشت:

آقای رئیس جمهور! عدم توجه مردم به درخواست‌های مکرر شما و همکارانتان برای عدم ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی را رفراندوم نمی‌دانید؟ وی افزود: در قضیه ثبت‌نام برای دریافت یارانه که درخواست مطرح شده مبنی بر عدم ثبت‌نام فی‌الواقع منافعی غیرقابل انکار برای کشور دربرداشت نتیجه‌اش آن شد که دیدید و دیدیم آیا فکر نمی‌کنید خطر درخواست برگزاری یک رفراندوم دیگر آنهم برخلاف قانون اساسی و به منظور تایید مذاکراتی که احتمال ضررش برای بسیاری از مردم اظهر من‌الشمس است برای ریاست شما بر دولت بیش از همه است!؟

این نماینده مجلس ادامه داد: پ.ن 1 – بنده به توصیه عدم ثبت‌نام برای یارانه عمل نموده و بسیاری از بستگانم را نیز برای عدم ثبت‌نام مجاب نمودم. پ.ن 2 – اهالی تدبیر را چه می‌شود که تصور می‌کنند علیرغم همه عهدشکنی‌های طرف‌های مذاکره‌کننده با ایران باز هم مردم چشم به مذاکرات برای تامین معیشتشان دوخته‌اند؟ پ.ن 3 – حسن خطر داره حسن!

*جمهوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 2
    ما در مورد دستاوردهای هسته ای مان ذره ای تردید به راه نمی دهیم و به هیچ کس اجازه تضیع حقوق خویش چه در هسته ای و غیر آن نمی دهیم و دولت موظف است به نمایندگی از ما در مجامع بین المللی بدفاع از حقوق مسلم بنماید و خو استه قانونی و منطقی دیگر چه نیاز به رفراندم مگر حقوق طبیعی انسانها همانند حق زندگی چه نیاز به رفراندوم مگر می شود حق حیات را به دیگری تفویض کرد این در تضاد با روح آزادگی و اختیار انسانیت است ایجاد تشکیک در این امر یعنی اجازه بطرفهای مقابل برای پرویی و هتاکی به حق ملت فهیم و شریف ایران اسلامی.
  • عبدالله IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    4 0
    اين پيشنهاد ها رو به اربابت احمدي نژاد مي كردي تا روزگار مارو اينطور سياه نكنه همه جوانهارو بيكار كردين اكثر انها الوده به مواد مخدر شده اند امار كارتن خوابها روز به روز افزايش پيدا كرده و.... شما وامثالهم دوستدار انقلاب ومردم نيستيد براي شما جز منافع شخصيتان چيز ديگري اهميت نداردجناب آقاي دكتر روحاني همه اين مسائل را درك نموده اند ايشان پي برده اند كه دشمن چه چيزي را مورد هدف قرار داده است اگر اين اهداف مورد هدف دشمن قرارگيرد كه تا حدودي نيز اين موضوع براي آنان تحقق پيدا نموده همه ما را دچار مشگل وزيان جدي خواهد نمود ما ملت خواستار عظمت وپيشرفت ايران عزيزيم پس بيايم يك صدا وبدور از طرفداري جناحي به فكر ايراني پويا وقدرتمند باشيم در آن صورت است كه ميتوانيم در معادلات جهاني تأثير گذار باشيم.
  • جاوید IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 3
    کاملا درسته.اینگونه میخوان شکست در مذاکرات رو به حاشیه ببرن.در واقع وانمود میکنن که مردم مهم هستند و خودشون باید انتخاب کنن.در صورتی که تا دیروز مردم نامحرم بودن وهیچ اطلاعاتی از مذاکرات بهشون داده نمیشد در ضمن لبو فروشها و راننده تاکسی ها هم حق اظهار نظر نداشتن.حالا چی شده که تصمیم گیری رو به همین لبو فروشها و راننده تاکسی ها واگذار کردن؟خواهشن مردم عزیز عاقلانه فکر کنن و احساسی نظر ندن.اینجا مردم و تصمیمشون مهم نیست بلکه بازی سیاسی ست.
  • محمد امیری IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    2 0
    این مملکت آنقدر نفت و گاز و معدن و درامد دارد که صحبت از چند هزار تومان یارانه خنده دار است.
  • حسینی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 3
    اقای روحانی باید بداندنگرفتن یارانه را به رفراندوم گذاشتن نتیجه نگرفتن الان دنبال چی هستندمن هم مثل اقای کوچک زاده احساس خطر میکنم شاید کاسه ای زیر نیم کاسه است