قدس آنلاین:فرمانده سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالي گفت: طي نظرسنجي بعمل آمده در زمينه هاي سياسي ، اقتصادي ، فرهنگي و امنيتي استان ، مردم از امنيت رضايت کامل دارند.

رضايت 100 درصدي مردم از امنيت خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سردار "يوسفعليزاده" در مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح خراسان شمالي افزود: بيش از 300 هزار نفر عضو بسيج استان خراسان شمالي هستند و در طول هفته و ماه هاي سال با اکثريت بيسجيان تعامل و اقدامات مشترکي را انجام مي دهيم.

وي در ادامه اظهار داشت: مردم استان خراسان شمالي در يک نظرسنجي اخير که در 4 زمينه سياسي ، فرهنگي ، اقتصادي و امنيتي صورت گرفته ، نسبت به مقوله امنيت رضايت کامل دارند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالي خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با همه نظام هاي جهان تفاوت دارد و صميت و برادري که در نيروهاي مسلح کشور وجود دارد نيز با نيروهاي مسلح کشورهاي ديگر متفاوت است.

سردار"يوسفعليزاده" در رابطه با اقدامات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در مورد پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح نيز افزود: سپاه استان 8 کارگروه مستقل را تشکيل داده است که هر کارگروه در حوزه تعيين شده به پيشگيري از وقوع جرم اقدام مي کند.

فرمانده مرزباني استان خراسان شمالي نيز در ادامه اين گردهمايي گفت: جرائم به وقوع پيوسته طي 9 ماهه سال جاري در بين نيروهاي مرزباني استان 60 درصد کاهش داشته است و اين فرماندهي تمام توان خود را به کار مي گيرد تا شاهد کاهش 100 درصدي جرائم باشد.

 سرهنگ"قربانعلي داوطلب"بيان داشت: عزم و اراده جمعي علاج پيشگيري از وقوع جرائم چه در مجامع عمومي و چه در بين نيروهاي مسلح است و بايد به اين امر پيشگيري توجه ويژه شود.

وي در ادامه يادآور شد: پيشگيري از وقوع جرائم امروزه در بين مسئولان کشور به يک دغدغه مهم تبديل شده است لذا بايد راهکارهاي بررسي و ريشه يابي جرائم را شناسايي و با يک ساماندهي و همراهي مطلوب در کاهش جرائم تلاش کنيم.

سرهنگ"داوطلب" همچنين گفت: وقوع جرم و تخلف در کليه سازمان ها تبعات منفي را از حيث بدبيني در بين جامعه دارد لذا بايد اين موضوع با يک رويکرد جديد مورد توجه قرار گيرد.

اين مقام مرزباني در پايان با اشاره به اينکه هر عمل مجرمانه اي ريشه در انديشه و تفکر ما دارد ، افزود: ما بايد در بررسي هاي انديشه ها و باورهاي کارکنان غفلت نکنيم و مسائل پيشگيرنه را در حوزه جرائم مورد توجه قرار دهيم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.