۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 257327

علي كريمي با انتقاد تند از عملكرد مسئولان صدا و سيما اعتقاد دارد كه مديران برخي شبكه ها با مشائل شخصي برخورد مي كنند. كريمي امروز پس ازخروج ازباشگاه پرسپوليس حرف هاي تندي زد...

حمله تند كريمي به صدا وسيما

به گزارش قدس آنلاين، علی کریمی که امروز راهی باشگاه پرسپولیس شده بود پس از خروج از ساختمان این باشگاه در مواجه با خبرنگاران ابتدا اعلام کرد که مصاحبه نخواهد کرد اما وقتی خبرنگاران از او خواستند که صحبت کند کریمی گفت که با صدا و سیما حرف نمی‌زند و مطبوعات هم فرقی برای او ندارد.

وی در مورد اینکه با خبرگزاری‌ها صحبت کند گفت: اگر قرار باشد مصاحبه کنم با همه حرف می‌زنم.

کریمی درباره اینکه دلیلش از حضور در باشگاه پرسپولیس چیست افزود: دیدار دوستانه‌ای انجام دادم و موضوع خاصی نبود همانطور که روز گذشته سر تمرین رفتم و مسئله خاصی نبود اما هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان بازیکن قصد بازگشت به فوتبال را دارد افزود: نه چنین قصدی ندارم.

کریمی ادامه داد: البته به تمرین پرسپولیس می‌روم و با تیم تمرین می‌کنم همچنین از درخشان ممنون هستم که این اجازه را داده که به تمرین بروم و من هم بدون هیچ پست و مقام و حکمی هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام می‌دهم. البته هر روز به تمرین نمی‌روم و هر زمان که فرصت کنم با دوستانم به تمرین خواهم پرداخت.

وی درباره اینکه چرا قصد مصاحبه با صدا و سیما را ندارد تصریح کرد: در رسانه ملی هر کاری که بخواهند می‌کنند و با مسائل شخصی برخورد می‌کنند آن هم در حالی که کسی نمی‌داند چه شده و همینطور درباره‌اش صحبت می‌کنند. خداروشکر هر شبکه هم یک مدیر دارد! البته دیگر قصد ندارم درباره تیم ملی هم حرف بزنم.

کریمی در پایان گفت: احتمال دارد امروز و فردا هم به تمرینات پرسپولیس بروم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    23 27
    مطمئن باشید پرسپولیس بااومدنش نابودمیشه. هرجارفته عامل فتنه بوده.
  • فرشاد IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    9 21
    حالا این پولکی فکر کرده علی آباد هم شهری است شنیده بعضی از سیاستمداران از صدا و سیما انتقاد می کنند میخواد بگه بابا منم یک پ... هستم آقای پولکی شماها جانتان خیلی عزیز است ولی مواظب باش حرف زیادی نزدی چون یک شوک قوی ببینی یاد حسابهای باینکیت می افتی آنوقت حاضر میشی به جای دفاع از جانت کفش لیسی دیگران را بکنی تا زندگی کنی پولکی بی تعصب
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    لُنگ
  • حسین IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    به نظر من بازیکنان سر شناس ایرانی که در تیم های اروپایی بازی کردند و تجربه دارند وقتی به ایران برمیگردند و فرق بین مربیان و سیستم فوتبال را می بینند یکدفعه خود را بالاتراز همه می بینند و هیچ انتقاد را قبول نمیکنند و صدمه بزرگی را به فوتبال ایران وارد کردند .نمونه اش همین آقایان کریمی.دایی و عزیزی که بجای انتقال دانش تیم های اروپایی به تیم های ایرانی هر جا بودند جه در تیم ملی و چه در تیمهای باشگاهی ایران چنگ اعصاب و دعوا راه انداختند.