قدس آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان اصفهان تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است و تا پایان سال 94 به صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

اتمام پروژه‌های مسکن مهر استان اصفهان تا پایان سال 94

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن نریمان در جلسه مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان با اشاره به اینکه شهر بهارستان یکی از شهرهای جدید اصفهان است، افزود: در حال حاضر ایجاد زیرساخت‌ها برای الحاق این شهر به کلانشهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.
معاون وزیر راه و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح الحاق بهارستان به اصفهان 200 میلیارد تومان است که در حال حاضر 10 میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: در تخصیص‌های سال آینده اعتبار مورد نیاز برای الحاق به صورت کامل صورت دیده می‌شود.
نریمان با اشاره به اینکه رینگ کردن شهرهای جدید به کلانشهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: الحاق سه شهر بهارستان،‌ شهر مجلسی و فولادشهر به اصفهان مورد بررسی و اجرا قرار گرفته است.‌
وی با اشاره به راه‌اندازی شهر جدید چهارم در استان اصفهان گفت: با راه‌اندازی این شهر استان اصفهان تنها استانی می‌شود که دارای چهار شهر جدید است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایجاد 400 واحد مسکونی برای شهر چهارم اصفهان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: عملیات اجرایی این شهر تا سال آینده آغاز می‌شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.