۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 258136

تاخیر جزء جدانشدنی پرواز شرکت های هواپیمایی کشور است. تاخیرهایی که اغلب به آنها پاسخ درستی داده نمی شود. اما گویا مسافران به تازگی یاد گرفته‌اند که پاسخ این تاخیرها را چطور بدهند.

شیوه جدید تنبیه شرکت‌های هواپیمایی

مجله مهر: با اینکه سازمان هواپیمایی کشور درباره تاخیر در پرواز با شرکت‌های هواپیمایی اتمام حجت کرد و امکان تجدید نظر در صدور اصل مجوز پرواز آنها را مطرح کرد اما بازهم تاخیر در خطوط پروازی صدای مسافران را درآورد.

دو روز پیش مسافران پرواز «تهران-مشهد» بعد از رسیدن به مقصد بعد از تاخیر 4 ساعته پرواز، هواپیما را ترک نکردند. این اقدام مسافران موجب شد مدیر شرکت هواپیمایی برای راضی کردن مسافران به هر مسافر 50 هزارتومان به عنوان جریمه پرداخت کند.

اما این ابتکار جالب برای تنبیه شرکت های هواپیمایی قبلا هم انجام شده بود.

اواخر آذرماه امسال نیز پس از تکرار سریال تاخیر در پروازهای داخلی مانند « تهران- بوشهر» و «تهران - مشهد» و سرگردانی مسافران در فرودگاهها در یکی از پروازهای ورودی به کشور که بازهم با تاخیر چندساعته انجام شد مسافران هواپیما برای تنبیه شرکت هواپیمایی عمل بی سابقه‌ای انجام دادند.

مسافران این هواپیمای «بغداد- تهران» که بعد از زیارت از عتبات عالیات به کشور بر می گشتند بعد از یک تاخیر 7 ساعته و رسیدن به مقصد ار هواپیما پیاده نشده و در آنجا تحصن کردند. این اقدام مسئولان هواپیمایی را به شدت متعجب کرد. این در حالی بود که اغلب این مسافران هفته گذشته هنگام عزیمت به خاک عراق نیز تاخیری 13 ساعته را تجربه کرده بودند.

این تحصن تا جایی ادامه پیدا کرد که مسئولان شرکت هواپیمایی یک پرواز رفت و برگشت رایگان به مشهد مقدس را برای مسافران در نظر گرفتند.

به نظر می رسد با «مد» شدن این حرکت توسط مسافران شرکت های هواپیمایی بعد از هر تاخیر باید چاره‌ای برای بدست آوردن دل مسافرانشان پیدا کنند. پس بهتر است هرچه سریعتر برای شلختگی ها و بی برنامگی های پرواز خود فکری کنند وگرنه هزینه زیادی را متقبل خواهند شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.