قدس آنلاین:در سومین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی مهندس «مجتبی نوریان» به اتفاق آرا به عنوان مدیر خانه مطبوعات استان انتخاب و از خدمات «محدث» مدیر پیشین این خانه تقدیر شد.

مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد

 مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی که فعالیت مطبوعاتی خود را در سال 1375 به عنوان خبرنگار روزنامه خراسان در کاشمر آغاز کرد، سابقه مسئولیت هایی چون مسئول ویژه نامه های شهرستان های این روزنامه، سرپرستی و مسئولیت تحریریه دفاتر موسسه فرهنگی هنری خراسان در استان خراسان جنوبی و بعد از آن در خراسان شمالی، دبیری گروه ایران و راه اندازی ویژه نامه های سیستان و بلوچستان و گلستان و معاونت سردبیری روزنامه خراسان را در کارنامه خود دارد و یکی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی است.

در این جلسه مهندس «سیدجلال فیاضی» گزارشی از انتخابات روز یک شنبه گذشته هیئت رئیسه خانه مطبوعات ایران که در تهران برگزار شده بود، ارائه کرد. در ادامه این جلسه مهندس «محمدسعید احدیان» رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در سخنانی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در دوره جدید فعالیت خانه مطبوعات برای ارائه خدمات مطلوب به اعضا که جامعه خبرنگاران هستند افزود: همراهی و همدلی مدیران استان و مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه می تواند زمینه ساز تحول در فعالیت این خانه باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.