قدس آنلاین - تبریز : یک فعال سینمایی در تبریز گفت: پاسخ کاریکاتورهای موهن نشریه چارلی ابدو را با تولید یک انیمیشن در وصف حضرت رسول اکرم (ص) خواهم داد .

پاسخ انیمیشنی به کاریکاتور موهن نشریه چارلی ابدو میدهم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، محمد پورعبداله فرشبافی در جمع خبرنگاران حاضر در حوزه هنری تبریز خاطر نشان کرد: در حال حاضر و در روز 14 ژانویه 2015 که ما نشسته ایم و مشغول کارهای روزمره هستیم، یک نشریه با تیراژ 3 میلیون نسخه در 20 کشور جهان در حال توهین به پیامبر رحمت است.

پورعبداله فرشبافی گفت: مع الاسف غفلت از حوزه فرهنگ و نداشتن تریبونهای جهانی ،امروز ما را به انسانهایی لال در حوزه فرهنگ و هنر جهانی تبدیل کرده است.

این فعال سینمایی افزود: در حال حاضر که عصر رسانه هاست؛ پاسخ کار ضدفرهنگی در حوزه  رسانه و هنر  را جز با زبان فرهنگ نمی توان داد.

برنده جایزه ویژه اتحادیه فیلمسازان کشورهای مسلمان گفت: با توسل به داستانی از زندگی پیامبر اکرم(ص) و ارائه ما به ازای امروزی آن در صدد تولید انیمیشنی کوتاه هستیم که به زودی در شبکه های اجتماعی به صورت ویدئو منتشر خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: نسخه ای از این فیلم را برای سفیر پاریس در تهران نیز خواهیم فرستاد.

این فعال سینمایی در خصوص حمایت از این فیلم کوتاه پویا نمایی گفت: به هیچ کمک مالی و ارگانی نیازی نداریم و برای این انیمیشن جمعی از دوستان هنرمند به صورت شخصی هزینه خواهند کرد.

فرشبافی ادامه داد:این انیمیشن به صورت دو بعدی تهیه خواهد شد ونگارش فیلمنامه آن تقریبا به اتمام رسیده است.

اضافه میشود این فعال سینمایی و رسانه ای پیش تر نیز فیلم کوتاه پویانمایی با عنوان مال نافع را با محوریت سیره عملی پیامبر اسلام (ص) تهیه و کارگردانی کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.