عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی گفت: حرف‌های مطهری از این باب مطرح می‌شود تا انحراف در افکار عمومی ایجاد شود و حرف‌هایی را بزنند که مطالبه اصلی مردم در زمینه اقتصاد و معیشت فراموش شود.

مطهری با طرح مسائل حاشیه‌ای می‌خواهد مطالبات اقتصادی مردم فراموش شود

به گزارش قدس آنلاین محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد مطالبات مردم در مسائل معیشتی گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها بیشترین حساسیت مردم در حوزه مبارزه با فساد اقتصادی، رفع بیکاری و مبارزه با تورم است، به‌عبارت دیگر در مجموع مردم دنبال مطالبات معیشتی هستند ولی هر از گاهی افرادی موجی پدید می‌آورند که این فضا را به‌هم بزنند و شرایط کشور را به سمت و سویی ببرند که بر اساس همین نظرسنجی‌ها مطالبات مردم در آن زمینه‌ها زیر 5 درصد است.

وی افزود: در حال حاضر با مشکلات مربوط به اشتغال و بیکاری جوانان تحصیل‌کرده مواجه هستیم که به‌تبع این فضا با بیکاری با رکود اقتصادی در شرایط مواجه هستیم و بنگاه‌های اقتصادی یا به‌صورت تعطیل یا نیمه‌تعطیل هستند و دولت هم در این زمینه حرفی نمی‌زند. اظهار نظرهایی در مورد وضعیت تورم در کشور مطرح می‌شود که فقط اعداد و ارقام آن روی کاغذ است ولی در بازار مردم گرانی و تورم را حس می‌کنند.

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در مورد مطالبه مردم برای مبارزه با فساد نیز اظهار داشت: مردم انتظار دارند مبارزه جدی با فساد صورت بگیرد و سؤال می‌کنند: چرا پرونده‌های استات اویل و کرسنت رسیدگی حقوقی نمی‌شود و چه دست‌هایی اجازه نداده‌اند با متخلفان برخورد شود؟

انبارلویی با بیان اینکه برخی می‌خواهند با طرح موضوعاتی مردم را از واقعیت دور کنند و مباحثی را مطرح می‌کنند که مطالبه مردم نیست، تصریح کرد: حرف‌های مطهری از این باب مطرح می‌شود تا انحراف در افکار عمومی ایجاد شود و حرف‌هایی را مطرح کنند که مطالبه اصلی مردم در زمینه اقتصاد و معیشت نیست.

وی با بیان اینکه مردم در مسئله امنیت کشور رضایت کامل دارند، گفت: پرونده حصر مشخص است و عده‌ای دنبال فروش استقلال کشور و محاربه با نظام بودند و با همکاری با سرویس‌های امنیتی بیگانه، امنیت کشور را به مخاطره انداختند که نظام هم با آنها برخورد کرد و دادگاه‌هایی برای برخی افراد برگزار کرد و نظام با این چند نفری که باقی ماندند نیز در کمال رأفت برخورد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند موضوعاتی همچون حصر سران فتنه را در دستور کار افکار عمومی قرار می‌دهند تا مطالبات معشیتی مردم فراموش شود، تصریح کرد: چرا آقای مطهری از کرسنت و استات‌اویل حرف نمی‌زند؟ چرا از گرانی و تورم و بیکاری صحبت نمی‌کند، در صورتی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مسائل اقتصادی از مهمترین مشکلات مردم است که از مسئولین مطالبه می‌کنند؟

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.