قدس انلاین-حسین زوارزاده: شهردار مشهد گفت: آغاز عملیات اجرایی زائرسرای محبان امیرالمومنین (ع) در منطقه ثامن مشهد اقدامی بزرگ به آینده کشور محسوب می شود چرا که این مجموعه قرار است به جامعه دانشگاهیان سرویس دهی کند.

احداث زائرسرا برای جامعه دانشگاهیان کشور خدمت به آینده کشور است

سید صولت مرتضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی زائرسرای محبان امیرالمومنین (ع) افزود: دانشجویان این مملکت نخبگان و آینده سازان کشور هستند به نوعی که بخش عظیمی از آنها را سرمایه های ملی کشور و جوانان مستعد تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: سالیان گذشته اقدامات خوبی را از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج دانشجویی در کنار مضجع شریف حرم مطهر رضوی (ع) شاهد بودیم و شهرداری مشهد نیز از این گونه حرکات فرهنگی مذهبی ضمن خوشحالی، حمایت می کند.

مرتضوی ادامه داد: پیرو دستورات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر احداث زائرسرای ارزان قیمت در سال قبل اقدامات خوبی صورت گرفت و تصمیمات خوبی به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: در وهله اول زمین و پروانه رایگان را به نمایندگان ولی فقیه در استان ها اهدا کردیم تا انها به کمک خیرین اقدام به احداث زائرسرای ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد کنند  که امیدواریم با همکاری شهرداری مشهد هر چه زودتر فعالیت این زائرسراها به چشم بیاید.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: دانشجویان کشور نیز استحقاق زیارت حرم مطهر رضوی را دارند و این حرکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مشهد را به فال نیک می گیریم چرا که این نهاد با این حرکت زیارت و ازدواج معنوی مذهبی را در شهر مشهد دنبال می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.