قدس آنلاین–ایلام: بازیگر برجسته سینما و تلویزیون و داور سومین جشنواره تئاتر معلولان زاگرس گفت: تئاتر معلولان، تأثیر سازنده ای در روحیه آنان دارد.

تئاتر معلولان، تأثیر سازنده ای در روحیه آنان دارد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، افسانه بایگان در حاشیه جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس در ایلام با بیان اینکه معلولان باید در جامعه ایفای نقش کنند، اظهارداشت: معلولان دارای حق و حقوقی هستند و باید زمینه حضور و ایفای نقش هرچه بیشتر آنها در جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی تاثیری سازنده و ارتقا دهنده در روحیه افرادی دارد که هر کدام به نوعی دچار معلولیت های مختلفی هستند، افزود: برگزاری این جشنواره ها موجب می شود این قشر که به ناحق به حاشیه رانده شده اند دوباره به محیط جامعه برگشته و نقش فعال و سازنده خود را ایفا کنند.

داور سومین جشنواره تئاتر معلولین زاگرس این هنر را موجب محک نیروی توانمندی معلولان دانست و خاطرنشان ساخت: امیدواریم این افراد موفق و حرکتی سازنده را در صحنه اصلی زندگی خود پیش ببرند.

گفتنی است جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس از صبح امروز با شرکت 15 گروه نمایشی از استان های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و کردستان آغاز شد که در سه بخش صحنه ای، خیابانی و کودک و نوجوان تا 30 دی ماه با هم رقابت می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.