دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) توسط نشریه فرانسوی گفت: اهانت کنندگان به پیامبر اسلام (ص) دشمن درجه یک تمام ادیان الهی هستند.

اهانت کنندگان به پیامبر اسلام دشمن درجه یک تمام ادیان الهی هستند

به گزارش قدس آنلاین یوناتن بت کلیا روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر و آنها که به دروغ خود را پیرو دین مسیح عنوان می کنند با اعمال زشت و ناپسند خود چهره پلید خود را به نمایش می گذارند.

وی اظهار کرد: معتقدان واقعی آئین مسیحیت هرگز چنین عمل ناپسندی را قبول ندارند و آن را نمی پذیرند.

بت کلیا با اشاره به جنایات وحشیانه گروهک های تروریستی در کشورهای مسلمان و قتل عام مسلمان و مسیحی گفت: چگونه ممکن است کسانی که مسلمان و مسیحی را به کام مرگ می فرستند دم از حقوق بشر زده و خود را مومن و معتقد به آئین مسیحیت بدانند، چنین افرادی هرگز مورد قبول دین مسیح نیستند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی به جان هم انداختن مسیحی و مسلمان و تفرقه افکنی را از اهداف پلید نشریه فرانسوی شارلی ابدو عنوان کرد و افزود: این نشریه و کارکنان آن باید بدانند انتشار چنین کاریکاتورهایی هرگز نمی تواند شان و مقام پیامبر اکرم اسلام (ص) را پائین آورده و مسیحی و مسلمان را در مقابل هم قرار دهد.

وی یادآوری کرد: تحریک احساسات مسلمانان و بازی با اعتقادات تمام ادیان الهی سناریوی دشمنان بشریت است همانها که دستور قتل زنان و کودکان بی گناه را صادر می کنند.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان ادامه داد: نوکران سرسپرده جهان غرب نه تنها مقدسات مسلمانان بلکه مقدسات تمام ادیان الهی را نشانه گرفته اند و سعی در برداشتن دین از زندگی مردم دارند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: جامعه آشوریان، نفرت و انزجار عمیق خود را از این عمل غیر انسانی ابراز داشته و اعلام می دارد مسیحیت واقعی همواره پشتیبان و حامی برادران مسلمان است و هرگز فریب توطئه های شوم دشمنان را نخواهد خورد.

نشریه فرانسوی شارلی ابدو اخیرا اقدام به انتشار کاریکاتور توهین آمیز از پیامبر بزرگوار اسلام کرده است که خشم مسلمانان را در کشورهای مختلف جهان برانگیخته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.