مراسم نکوداشت شش دهه فعالیت هنری و فرهنگی محمد علی کشاورز که به عنوان «پدر سالار سینمای ایران» از او یاد می‌شود، شامگاه گذشته برگزار شد؛ هنرمندی که از سوی دوست‌دارانش اینگونه توصیف شد، «دانه‌های دلش پیداست».

اس‌ام‌اس عزت‌الله انتظامی و پری صابری برای محمدعلی کشاورز

پدرسالار سینما و تلویزیون ایران در مراسم تجلیلش گفت: امشب یکی از شب‌های خاطره‌انگیز من است؛ برای اینکه در میان مردم مملکت خودم هستم.

در شب تجلیل از محمد علی کشاورز بسیاری از هنرمندان دوستدارش در کنارش بودند و اگر هم نبودند‌، از دور به او تبریک گفتند.

هنرمندانی همچون عزت‌الله انتظامی - آقای بازیگر سینمای ایران - از طریق پیامک اینگونه به محمدعلی کشاورز تبریک گفت: «بزرگداشت شما را تبریک می‌گویم؛ اگرچه دیر شد باز جای شکرش باقی است. کوچکتر شما عزت ...»

پری صابری - کارگردان تئاتر - هم که در این مراسم دعوت شده بود‌، با ارسال پیامکی به محمد علی کشاورز پیام داد: به علت سفر نتوانستم به این مراسم بیایم اما مشتاق بودم که بیایم.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، مراسم نکوداشت محمد علی کشاورز شامگاه 27 دی ماه با حضور هنرمندان و کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون و دوستدارانش در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

ایرج راد‌، اکبر عالمی‌، اردشیر منظمی‌، جمشید هاشم‌پور، اکبرزنجان‌پور‌، حسین محجوب، مسعود فروتن‌، محمد متوسلانی‌، کمند امیرسلیمانی‌، سعید امیرسلیمانی‌، آناهیتا همتی‌، فریبا کوثری‌، آرام جعفری‌، فردوس کاویانی‌، سعید سلطانی‌، اسماعیل عفیفه‌، فرهاد بشارتی‌، اکرم محمدی‌، فرحناز منافی ظاهر‌، فریما فرجامی‌، داریوش اسدزاده‌، بهروز بقایی‌، احمد مسجد جامعی‌، محمود پاک نیت‌، دکتر سعید آبادی (دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران)،‌ بیژن محتشم‌، خسرو خورشید،‌ محمود کلاری‌، محمود بصیری‌ و ... از جمله هنرمندان و چهره‌هایی بودند که به پاس شش دهه فعالیت هنری محمدعلی کشاورز در این مراسم حاضر شدند.

*** چشمم به جمال آقای کشاورز روشن شد

در ابتدای این مراسم که اجرای آن بر عهده‌ی اصغر همت بود‌، این بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: محمد علی کشاورز عزیز، یکی از قافله‌سالاران تئاتر این مملکت است. هنوز هم وقتی که شما کارنامه او را بررسی می‌کنید، علیرغم اینکه سه دهه گذشته است ما به آن شکلی که باید و شاید از وجود او و خیلی از این عزیزان محروم بودیم. اینها بودند که از تئاتر آمدند و به سینما آبرو و حیثیت دادند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.