قدس آنلاین،الف.زمینی؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "هشدار دو کلمه ای" و "رفراندوم هسته ای در مترو" تا "مرگ بر شارلی"

رفراندوم هسته ای در مترو

رئیس جمهور و دولتمردان در روز هوای پاک با مترو به محل کار رفتند. تیتر روزنامه ها در این خصوص متفاوت و جالب است. روزنامه "قدس" از گفت و گوی رئیس جمهور با مردم در مترو تهران می نویسد و تیتر زده است: "روز مترویی دولت"

روزنامه "آرمان امروز" نیز تیتر زده است: "نصف دولت زیرزمین!"

روزنامه "آفتاب یزد" در تیتر یک خود می نویسد: "رفراندوم هسته ای در مترو"؛ این روزنامه همچنین می نویسد: "دیروز بخشی از مردمی که برای رفتن به محل کار خود به مترو آمده بودند با روحانی و ظریف مواجه شدند. مردم در این ملاقات غیررسمی و غیرهماهنگ از رئیس جمهور و وزیر خارجه درخواست کردند مذاکرات هسته ای با این روند ادامه پیدا کند. مردم همچنین از زحمات ظریف تشکر کردند"

البته روزنامه "وطن امروز" از این حرکت دولتی ها چندان استقبال نکرد و در تیتر خود نوشت: "به جای حرکت نمادین؛ دولت پول مترو را بدهد!"

***

هشدار دو کلمه ای

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود از "هشدار دو کلمه ای رهبر حزب الله به صهیونیست ها" نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "نصرا...: پناهگاه هایتان را آماده کنید"

روزنامه "کیهان" هم همین موضوع را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرد و از پیام قاطع "سید حسن نصرالله به صهیونیست ها" نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "فقط دو کلمه؛ پناهگاه هایتان را آماده کنید"

***

مرگ بر شارلی

ضمیمه روزنامه "قدس" عصرانه ویژه ای تبیین ابعاد توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) می باشد. در یکی از تیترهای این ویژه نامه می خوانیم: "شارلی ابدو پروژه نجات صهیونیسم است"

روزنامه "جمهوری اسلامی" نیز از تجمع اعتراضی دانشجویان و اقشار مردم تهران مقابل سفارت فرانسه در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) خبر می دهد.

روزنامه "وطن امروز" نیز با باشکوه دانستن این تجمع؛ در تیتر یک خود نوشت: "مرگ بر شارلی"

***

کت و شلوار صدرنشینی با مارک گوچی

روزنامه "قدس" عکس یک خود را به بازی صحنه گل ایران به امارات در دقیقه 90 اختصاص داد و نوشت: "غرش یوزهای ایرانی بر فراز خلیج فارس"

روزنامه "ایران ورزشی" با بیان "باز هم گوچی، با هم سرنوشت" از این روز به نام "روز فرشته" یاد کرد.

تیتر دیگر روزنامه های ورزشی در این خصوص به این شرح است:

ابرار ورزشی: "قوچان نژاد؛ سوپر من فوتبال ایران"

شوت: "سند خاورمیانه به نام پارسی ها"

90: "کت و شلوار صدرنشینی با مارک گوچی"

استقلال: "پرچم خلیج فارس بالاتر رفت"

پرسپولیس: "نگاه به جام؛ حرکت به جلو"

پیروزی: "صدرنشینی با تعویض طلایی"

خبرورزشی: "شکست ناپذیر"

گل: "بردیم و امروز منتظر شناخت حریف خود هستیم؛ راضیم به رضا ... "


 

در ادامه نگاهی داریم به صفحات اول برخی از روزنامه ها:

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    1 0
    ما فقط بلدیم نماد سازی کنیم ولی در عمل کاری نمیکنیم.رفراندوم هسته ای یعنی پیشنهاد تسلیم شدن و کوتاه اومدن.از قدیم گفتن به روی هرکسی که خندیدی باید آسترش رو هم بدی.
  • REZA IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    من می گویم با الهام از یک قناد ایرانی که نام شیرینی دانمارکی را در اعتراض به کاریکاتورهای توهین آمیز دانمارکی ؛ شیرینی گل محمدی نامید ؛ مانیز به نشانه ی اعتراض به نشریه فرانسوی شارلی ابدو ؛ آچار فرانسه را از این به بعد آچار خاتم بنامیم. ( خاتم یکی از القاب حضرت محمد است )