۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 260003
عراق با برد خفيف به ايران رسيد

به گزارش قدس آنلاين، تیم‌های فوتبال عراق و فلسطین امروز (سه‌شنبه) از ساعت 12 و 30 دقیقه به وقت تهران در آخرین سری از مسابقات دور گروهی جام ملت‌های 2015 آسیا به میدان رفتند.

در این مصاف که از گروه 4 در کانبرا انجام شد و  محمدعبداله حسن، داور اماراتی قضاوتش را برعهده داشت، در نیمه نخست بدون گل به کار خود پایان دادند.

در نیمه دوم عراق با انگیزه صعود به دور بعد دست به حمله زد و دقیقه 48 مزد تلاش خود را با گلی که یونس محمود با ضربه سر و روی ضربه کرنر به ثمر رساند، گرفت.

همین بازیکن دقیقه 58 صاحب ضربه پنالتی شد که می‌توانست آن را به گل تبدیل کرده و با اطمینان خاطر بیشتر بازی را دنبال کند اما ضربه وی توسط گلر فلسطین مهار شد.

در دقیقه 89 احمد یاسین گل دوم را زد تا شمار گل‌های زده تیمش را افزایش داده و 2 بر صفر برنده شود.

عراق در نخستین بازی یک بر صفر اردن را شکست داد و با همین نتیجه مغلوب ژاپن شد. با توجه به 3 امتیاز قبلی و پیروزی در این دیدار،‌ 6 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم بعد از ژاپن به مرحله بعد رفت.

عراق که پیش از شروع مسابقات در دیداری آزمایشی در استرالیا یک بر صفر مغلوب تیم کارلوس کی‌روش شد، به این ترتیب حریف تیم ملی ایران در بازی مرحله یک چهارم نهایی در دیدار جمعه (10 و 30 دقیقه صبح در کانبرا) خواهد بود.

فلسطین بعد از باخت 4 بر صفر از ژاپن و 5 بر یک از اردن، با 10 گل خورده ضعیف‌ترین تیم مسابقات معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.