قدس آنلاین،الف.زمینی؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "هراس در تل آویو" تا "عراق که مال خودمونه!"

"توافق ایران و روسیه برای حل مشکل" یا "وعده دوباره"؟!

روزنامه "قدس" از دیدار وزیران دفاع ایران و روسیه نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "توافق ایران و روسیه برای حل مشکل «اس-300»"

روزنامه "اطلاعات" هم تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده است. در تیتر یک این روزنامه از "توافق دفاعی-امنیتی ایران و روسیه" می خوانیم. "اطلاعات" می نویسد: "ایران و روسیه برای حل مشکل موشک های اس 300توافق کردند"

هر چند دیگر روزنامه ها همچون "ابرار"، "سیاست روز" و ... از توافق ایران و روسیه برای حل مشکل اس-300نوشتند. اما روزنامه "شرق" نگاهی تردیدآمیز به این موضوع دارد. روزنامه "شرق" در تیتر یک خود نوشت: "وعده دوباره روسیه"

شرق می نویسد: "نزدیک به هفت سال از قرارداد 800میلیون دلاری ایران و روسیه بر سر سپردفاعی اس-300 می گذرد و هنوز خبری از «سپر» نیست؛ تنها سپری که از طرف روس ها به ایران داده شده، «سپر سرباز شاه عباس» بود که «پوتین» رئیس جمهور روسیه در دیدار مهرماه با همتای ایرانی اش به «روحانی» هدیه داد."

***

ایران بازیگر اصلی صحنه افغانستان

عکس روی صفحه اول روزنامه "قدس" مربوط است به دیدار ظریف و اشرف غنی احمدزی در کابل؛ این روزنامه از قول ظریف نوشته است: "ثبات افغانستان اولویت ایران است"؛ روزنامه "عصرایرانیان" هم از دعوت شدن اشرف غنی به تهران خبر می دهد.

روزنامه "ابتکار" نیز از قول "عبدالله عبدالله" در دیدار با "ظریف"، تیتر زد: "ایران بازیگر اصلی صحنه افغانستان"

***

هراس در تل آویو

روزنامه "قدس"، در ستون "یادداشت روز"، یادداشتی با تیتر "رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط" به چاپ رسانده است. این یادداشت در خصوص تجاوز آشکار رژیم اشغالگر قدس به خاک سوریه و به شهادت رساندن چند نفر از نیروهای مقاومت و یکی از فرماندهان ایرانی است.  در بخشی از این یادداشت می خوانیم: "واقعیت آن است که اسراییل باید منتظر واکنش مناسب باشد و هیچ کس حق ندارد از این رژیم بابت پاسخی که دریافت خواهد کرد، حمایت کند."

روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود از "هراس در تل آویو" نوشت. گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی پس از انتشار بیانیه سپاه اعلام کردند فرمانده ایرانی جزو اهداف حمله این رژیم به جنوب سوریه نبوده است.

"وطن امروز" تیتر "وعده ویرانگر" را برای شماره امروز خود انتخاب کرده است. این روزنامه می نویسد: "سرلشکر جعفری در پیامی به مناسبت شهادت سردار الله دادی از پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی خبر داد"

روزنامه های "سیاست روز" و "کائنات" هم هشدار فرمانده سپاه به صهیونیست ها را تیتر یک خود کرده و نوشتند: "منتظر صاعقه های ویرانگر باشید"

روزنامه "کیهان" نیز گزارشی خبری در این خصوص دارد و در تیتر یک خود می نویسد: "انتقام سخت حزب الله کابوس صهیونیست ها"؛ "عصرایرانیان" هم در تیتر یک خود نوشت: "سپاه تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی می ایستد"

***

عراق که مال خودمونه!

با مشخص شدن نتایج گروه D در مسابقات جام ملت های آسیا؛ عراق حریف ایران در دور یک چهارم نهایی شد. در همین زمینه روزنامه های ورزشی تیترهای جالبی داشتند:

روزنامه "ابرار ورشی" از قول "کیروش" نوشت: "منتظر عراق هستیم"

روزنامه "استقلال" هم تیتر زد: "داور بد، داور ایران-عراق"

روزنامه ورزشی "شوت" نیز در تیتر یک خود نوشت: "عراق که مال خودمونه!"

 

در ادامه نگاهی داریم به صفحات برخی از روزنامه های امروز:

 


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.