قدس آنلاین:خانه مطبوعات خراسان رضوی تسهیلات اقامتی برای اعضای شهرستان های خود در مشهد مقدس فراهم کرد.

تسهیلات اقامتی برای اعضای خانه مطبوعات خراسان رضوی فراهم شد

  به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی با توجه به این که جمعی از اعضای این خانه را اهالی رسانه شاغل در شهرستان ها تشکیل می دهند و سفر به مشهد مقدس و تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آرزوی همه آنان و شیفتگان به اهل بیت (ع) است ، بنابراین در راستای برنامه های رفاهی، پیگیری فضایی مناسب برای اقامت و پذیرایی از این زائران در اولویت قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش در بازدید اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از هتل فرهنگ و هنر مشهد وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آن مجموعه با توجه به موقعیت و امکانات در خور و نیز سنخیت با اعضای خانه مطبوعات به عنوان تشکلی مورد حمایت آن وزارت خانه ، مورد توجه واقع شد. ادامه گزارش حاکی است با مذاکره با مسئول هتل فرهنگ و هنر مشهد توافق شد اعضای خانه مطبوعات و میهمانان این تشکل صنفی  از 25 درصد تخفیف قیمت های اقامتی (اتاق و صبحانه) در ایام غیر پیک برخوردارشوند و در صورتی که متقاضی استفاده از خدمات کامل شامل اتاق ، صبحانه ، ناهار و شام باشند به ازای هر نفر در شبانه روز با مبلغ 650 هزار ریال از این خدمات بهره مند شوند.

     شایا ن ذکر است هتل فرهنگ و هنر مشهد در خیابان رازی – جنب آزمایشگاه جهاد دانشگاهی، سال 91 به عنوان یکی از مجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.