قدس آنلاین:فرماندار شهرستان مانه و سملقان با تأکید بر اصلاح نگاه مسئولان به مقوله گردشگری گفت: گردشگری ضامن توسعه اقتصاد پایدار در خراسان شمالی است.

نگاه مسولان به مقوله گردشگری باید اصلاح شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،غلامرضا عوض زاده در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان گفت: توسعه گردشگری نیازمند عزم ملی و اصلاح نگاه مسئولان به ابعاد اجتماعی و اقتصادی این موضوع است.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت شهرستان مانه و سملقان و وجود مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی فراوان در این شهرستان، می توان با اشتغال زایی و سرمایه گذاری در بخش های گردشگری و صنایع دستی بخش زیادی از مشکل بیکاری این شهرستان را مرتفع کرد.
وی با بیان اینکه  این شهرستان بهشت گمشده خراسان شمالی است گفت: با توجه به آثار باستانی، مراکز گردشگری، مناطق تفریحی و سیاحتی و صنایع دستی موجود در مانه و سملقان، اگر به این شهرستان توجه ویژه ای شود بسیاری از مشکلات موجود در آن حل خواهد شد.
عوض زاده در ادامه افزود: در حوزه کاری شهرستان مدیران اجرایی دستگاه های مختلف می بایست خواسته های مردم را به صورت علمی و عقلانی پاسخ داده و ضمن اجتناب از تصمیم گیری های سطحی، با مردم برخورد صادقانه داشته و به ارباب رجوع پاسخ درست بدهند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.