قدس آنلاین یزد - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان جامعه است.

انقلاب اسلامی یک موهبت الهی برای همه جهانیان است

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، حجت الاسلام 'محمد فخر الدینی' دردومین نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان خاتم با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه 36 امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم برنامه های مناسب و شایسته ای برای نسل جوان و مردم در این ایام داشته باشیم.

وی افزود: در دوران تاریخ بشریت همیشه کسانی بودند که تاریخ ساز می شدند از زمان حضرت آدم تا به امروز و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) تاریخ بشریت را تغییر داد و انقلاب اسلامی یک موهبت الهی برای همه جهانیان است.

این مسوول خاطرنشان ساخت: به گفته مقام معظم رهبری 22 بهمن ماه سرآغاز پیروزی ملت ایران بر علیه استکبار جهانی بود.

فخرالدینی ادامه داد: هرساله در ایام الله دهه فجر شاهد سقوط یک بت و یک حکومت استکباری هستیم مانند سقوط حکومت حسنی مبارک در ایام الله دهه فجر ، اعدام صدام و این نشانه آغاز حکوت الهی و اسلام ناب محمدی در جهان است.

رییس ستاد دهه فجراستان یزد تصریح کرد: دشمنان اسلام این روزها بیشتر از گذشته از ترویج دین ناب محمدی در جهان هراس دارند و نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی در این برهه از زمان نگرانی های آنان را دوچندان کرده است.

فخر الدینی اظهار داشت: دهه فجر امسال باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود و برنامه های متنوع و شاد در سراسر استان برگزار کنیم.

فرماندار خاتم نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید با قوت و شکوه هر چه تمامتر برگزار شود، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که اگر امروز جمهوری اسلامی در جهان، کشوری مطرح و مقتدر می باشد این اقتدار و عظمت به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

محمد زاده رحمانی با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسم، افزود: دهه فجر به معنای برافراشته شدن پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در جای جای این سرزمین می باشد و گرامیداشت این دهه یک علاقه ذاتی و ارج گذاری ملی است که نشان از تجدید میثاق با آرمانهای امام (ره)، تقدیر از جانفشانی ملت و ارزشهای اسلامی دارد و به مدد آن دست اجانب و بیگانگان از کشور کوتاه شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.