قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: استاندار ایلام گفت: سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر در ایلام و در حوزه های مختلف خصوصاً در منطقه ویژه اقتصادی توسعه و پیشرفت استان را به همراه دارد.

ظرفیتها و قابلیت های اقتصادی ایلام بسیار است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام،مهندس محمد رضا مروارید در دیدار با رئیس و اعضاء هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر اظهار داشت: استان ایلام دارای قابلیت ها و ظرفیت های ویژه ای در بخش های مختلف صنعت، معدن ، نفت و گاز، کشاورزی، گردشگری و غیره است که در صورت سرمایه گذاری مناسب، استان در این زمینه ها به خوبی رونق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست ها می تواند ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخش های مختلف را در سطوح ملی و بین المللی مطرح نماید، افزود: ظرفیتها و قابلیت های اقتصادی بی شمار استان، وجود پایانه مرزی، منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد در شهرستان مهران، منابع انرژی سرشار شهرستان دهلران و مناطق بکر گردشگری و منابع طبیعی استان هر گونه سرمایه گذاری در استان را به سودآوری می رساند که لازم است این پتانسیل ها برای سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی به درستی بازگو شوند.

قائم مقام سازمان اقثصادی کوثر نیز در این نشست با بیان اینکه استان ایلام استانی بکر و دست نخورده است، گفت: قابلیت های استان ایلام در حوزه های مختلف نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه غرب کشور است که باید بیشتر به آن توجه شود.

شاهویی بر بررسی و تحلیل وضع موجود و بازدید از مناطق مختلف و شناخت مزیت های اقتصادی استان تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری کوثر آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در استان ایلام اعلام می دارد.

وی تصریح کرد: گروه اقتصادی کوثرتلاش دارد تا با بررسی کارشناسی توان سرمایه گذاری خود در استان و بررسی طرح ها و پروژه های استان در تهران، پروژه های قابل سرمایه گذاری را انتخاب و به اطلاع مسئولین استانی برساند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.