قدس آنلاین–ایلام: فرماندار دهلران گفت: آلودگی شدید هوا کلیه مدارس نوبت صبح شهرستان دهلران را تعطیل کرد.

آلودگی هوا همه مدارس دهلران را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، امیدعلی سبزی با بیان اینکه آلودگی هوا در شهرستان مرزی دهلران بیش از حد استاندارد است و سلامت دانش آموزان را تهدید می کند، اظهارداشت: این تصمیم از سوی ستاد بحران استانداری ایلام اتخاذ شده و تنها مدارس نوبت صبح امروز شنبه 11 بهمن ماه تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه چندین سال است که گرد وغبار و آلودگی هوا ناشی از ریزگردها مشکلات زیادی برای مردم این شهرستان بوجود آورده است که امیدواریم مسوولان کشوری و استانی برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند، افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تعطیل نبوده و همچون سایر ایام هفته آماده ارایه خدمت به مردم هستند.

گفتنی است طی روزهای گذشته گرد و غبار شدید در این شهرستان مرزی جنوب غربی استان ایلام روند زندگی روزمره مردم را مختل کرده بطوریکه غلظت آلاینده های ناشی از ورود ریزگردها در این شهرستان به اندازه ای شدید بوده که لایه ای از خاک سطح معابر و خیابان های این شهر را پوشانده و نفس کشیدن برای مردم را دشوار کرده است.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران نیز با صدور اطلاعیه ای از مردم بویژه سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی خواسته است که با توجه به شرایط نامساعد جوی و آلودگی شدید هوا ناشی از گردو غبار از منازل خود خارج نشده و در صورت لزوم از ماسک استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.