۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 262370

قدس آنلاین:انیمیشن " گلوله های کاغذی " شبکه اترک با موضوع انقلاب از شبکه پویا پخش می شود.

پخش گلوله های کاغذی در شبکه پویا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، انیمیشن " گلوله های کاغذی " تولید صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در دهه فجر امسال از شبکه سراسری پویا پخش می شود .

این انیمیشن به تهیه کنندگی رقیه رضایی با تکنیک دوبعدی در یک قسمت 45 دقیقه ای با موضوع انقلاب اسلامی در خراسان شمالی تولید شده است.

انیمیشن گلوله های کاغذی هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است و این اثر کارتونی با هدف آشنایی نوجوانان ایران اسلامی با خاطرات انقلابیون تولید شده که چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می کند .

داستان این انیمیشن ماجرای پدری را به تصویر می کشد که در شبهای قبل از پیروزی انقلاب برای شعار نویسی از خانه خارج می شود و این کار پدر خانواده کنجکاوی پسرش علی را بر می انگیزد .

در ادامه داستان " گلوله های کاغذی " علی کنجکاو می شود که پدرش شب ها به کجا می رود و بر همین اساس یک شب با همکاری دوستش رضا دنبال پدرش می رود که متوجه می شود که یک نفر دیگر هم در تعقیب پدرش است و ...  .

بیشتر مخاطبان  انیمیشن " گلوله های کاغذی " گروه سنی  10 تا 15 سال می باشند.

این اثر به سفارش صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تولید شده است و انیمیشن گلوله های کاغذی در ایام دهه فجر از شبکه پویا پخش می شود .

عوامل تولید انیمیشن " گلوله های کاغذی " شامل تهیه کننده : رقیه رضایی ؛ نویسنده ، انیماتور ، طراح و کارگردان : یاسر خزاعی ؛ تدوینگر : مرتضی بحرینی و مدیر تولید: امید واحدی فر هستند  .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.