قدس آنلاین – ایلام: مدیر بهزیستی شهرستان ایلام گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مهدهای کودک ایلام در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مشارکت فعال دارند.

مشارکت فعال مهدهای کودک ایلام در جشن های انقلاب

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، فرهاد قیصربیگی با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی، رأس ساعت 9:33 صبح زنگ انقلاب به صورت نمادین در مهدکودک شهر چترآبی با حضور دیگر مهدهای این مدیریت نواخته شد، گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی از قبیل اجرای سرودهای انقلابی، دیدار کودکان با خانواده شهدا و دعوت از جانبازان جهت بیان خاطرات برای کودکان در مهدهای کودک شهرستان ایلام اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ایلام در مجموع دارای 69 مهدکودک شهری و روستایی است، اظهارداشت: اجرای نمایش و برپایی نمایشگاه و مسابقه از برنامه های این نهاد حمایتی در مهدکودک های ایلام در این دهه مبارک است.

مدیر بهزیستی شهرستان ایلام مهمانی لاله ها و عطر افشانی گلزار شهدا و نیز رنگ آمیزی پرچم مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت کلیه مهدها در جهت هرچه باشکوه تر شدن جشن انقلاب و حضور کودکان به همراه والدینشان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های بهزیستی در استان عنوان کرد و افزود: مراسمات و برنامه های این نهاد متناسب با کودکان و فضای جذاب کودکانه برنامه ریزی گردیده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.