نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران مبارک عمر انقلاب اسلامی ایران شاهد گام‌های بلند مبتنی بر مدیریت جهادی برآمده از ایمان ودانش و متکی بر عزم و اراده استوار مدیران هوشمند،‌ دانشمندان،‌ دلباختگان به اسلام و انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

تبدیل شدن ایران به قدرت بزرگ دفاعی دستاورد مدیریت جهادی است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در نطق قبل از دستور روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نخستین گام در پیروزی انقلاب در نظام‌سازی و تصویب قانون اساسی، شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران به نمادی فاخر از عزم و اراده مبتنی بر ایمان و مدیریت جهادی مبدل شد.

وی ادامه داد: جلوه دیگر از اراده و عزم ملی جهادی مبتنی بر دانش در دوران پرشکوه مقاومت ملت ایران در رویارویی با اردوگاه کفر و دفاع مقدس تجلی پیدا کرد. پیروزی ملت بزرگ ایران در این جنگ نابرابر مرهون مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان، دانش و ایثار بود.

ابوترابی تصریح کرد: تبدیل جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای که به دست آمریکا و مزدوران این کشور بالاترین سطح ناامنی را تجربه می‌کند به نماد امنیت، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان سربازان گمنام امام زمان (عج)،‌ نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مدافع انقلاب اسلامی است. اگر این مدیریت نبود امروز ایران به نماد امنیت منطقه تبدیل نمی‌شد.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عرصه‌های دفاعی را از دیگر جلوه‌های مدیریت جهادی برشمرد و خطاب به ملت بزرگ ایران، گفت: تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بزرگ دفاعی که به تعبیر مقام ارشد اطلاعات ارتش آمریکا قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا را در منطقه مهار کرده است، دستاورد مدیریت جهادی مبتنی بر ایمان و معرفت است.

 

وی افزود: مبدل شدن جمهوری اسلامی ایران به قدرت موشکی، مهار شدن رژیم صهیونیستی به دست توانای بازوی مقتدر انقلاب اسلامی،‌ مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان دستاورد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

 

نایب مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی ایران در عرصه هوافضا، گفت: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که نخستین سازمان پرتاب کننده ماهواره در جهان اسلام و نیز اولین کشوری است که توانسته در منطقه قدرت پرتاب ماهواره به فضا را در اختیار داشته باشد.

 

وی با اشاره به پرتاب ماهواره‌بر سفیر فجر گفت: با قرار گرفتن چهارمین ماهواره ملی فجر در مدار زمین توسط متخصصان افتخارآفرین وزارت دفاع و نیروهای انقلابی مدافع حریم کشور شاهد طنین شعار الله اکبر و رمز مبارک "یا محمد رسول‌الله" در جهش‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم. موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع مرهون فرماندهی مبتنی بر دانش، ایمان و عزم و اراده فرمانده معظم کل قوا، رهبری عالیقدر انقلاب اسلامی است. امیدوارم با الهام از مدیریت جهادی، دانش و معرفت در مسیر خلق اقتصاد مقاومتی و تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت اقتصادی بزرگ از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم.

 

وی افزود: امیدوارم با هماهنگی کامل دولت، مجلس و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1394 راه را برای مدیریت جهادی مبتنی بر دانش و علم برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی و قطع رابطه نفت با هزینه‌های اداری کشور و استفاده از این سرمایه و دیگر سرمایه‌های ملی برای بزرگ شدن اقتصاد ایران قدم برداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.