۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 263120

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه از بازیکن عراقی تیمش گلایه دارد، از عملکرد داور دیدار با سایپا تشکر کرد و گفت: با پیروزی که برابر سایپا کسب کردیم به قهرمانی امیدوار شدیم.

قلعه نویی: به قهرمانی استقلال امیدوار شدم

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار امروز چهارشنبه تیمش با سایپا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه انقلاب کرج گفت: قضاوت آقای فغانی در جام ملت های آسیا و فینال این مسابقات برای فوتبال ایران افتخار بود. به نظرم ایشان در بازی امروز قضاوت خوبی داشتند و به همه صحنه ها نزدیک بودند اما از کرار جاسم گلایه دارم.

وی در مورد ارزیابی فنی اش از این دیدار نیز گفت: هر چند سایپا با برنامه کار کرد و نمایش خوبی داشت اما بجز ضربه ای که میداودی به تیر دروازه ما زد، در سایر دقایق این استقلال بود که صاحب توپ و موقعیت بود.

امیر قلعه نویی در ادامه این بازی را یک گام امیدوارکننده برای آینده خواند و گفت: تیم ما نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده است و نمایش قابل قبولی داشت. به نظرم استقلالی که می خواستیم همین است و امیدوارم در بازیهای آینده هم هواداران بیایند و از تیم ما حمایت کنند. با این پیروزی به قهرمانی امیدوارتر شدیم و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.