قدس آنلاین-شهرکرد،در شرایط کنونی همه‌ی جریان‌ها و گرایش‌های سیاسی داخل نظام باید نسبت به بصیرت افزایی در درون جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

حفظ دستاوردهای نظام با توجه به فرهنگ و اسلامیت نظام محقق می ‏شود

 به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی شهدای دانشگاه شهرکرد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر ، این ایام را فرصتی مغتنم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های امام خمینی(ره) ، شهدای والا مقام و تمام فجرآفرینان دانست.

حجت الا سلام و المسلمین محمد علی نکو نام گلپایگانی، دهه فجر را ایام عبرت آموزی از نازیبایی‌ها، لغزش و خطاهای گذشته و بازنگری در اعمال و رفتار ما نسبت به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امام راحل (ره) و شهدای والامقام امانت عظیم انقلاب اسلامی را به ما سپرده‌اند و ایام دهه فجر فرصت ارزشمندی است که می‌تواند ما را در رساندن هر چه سریع‌تر این امانت بزرگ به مقصد نهایی کمک کند.

نکونام گلپایگانی با اشاره به ورود به  37 سال پیروزی انقلاب اسلامی ، اسلامیت نظام اسلامی و فرهنگ را پایه و اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر این دو نکته به صورت مستمر و همیشگی مورد توجه قرار بگیرد همه دستاوردهای نظام محقق خواهد شد اما اگر نسبت به این امور غفلت شود به طور قطع هر آنچه که به دست آمده مخالف با جهت و اهداف انقلاب است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ شکل گرفته است نه اقتصاد، تصریح کرد: اسلام هیچ گاه نسبت به تامین آرامش ، آسایش و معاش مردم غافل نبوده است اما رکن حرکت در اسلام نگرش به معاد و آخرت است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: در شرایط کنونی همه‌ی جریان‌ها و گرایش‌های سیاسی داخل نظام باید نسبت به بصیرت افزایی در درون جامعه اهتمام جدی داشته باشند که در این میان، وظیفه‌ی دانشگاهیان ، به‌ویژه خواصی که تأثیرگذاری بالایی دارند، بیش از دیگران است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.