نماینده دائمی مصر در اتحادیه عرب خواستار تسریع روند برگزاری نشستی در سطح وزرای کشور و دادگستری کشورهای عربی عضو اتحادیه برای مبارزه با تروریسم شد.

مصر خواستار برگزاری نشست اتحادیه عرب برای مبارزه با تروریسم شد


به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، «طارق عادل» نماینده دائم مصر در اتحادیه عرب در سخنرانی افتتاحیه نشست مشورتی این اتحادیه که روز پنجشنبه برگزار شد، خواستار برگزاری نشستی برای مبارزه با تروریسم در سطح وزرای کشور، دادگستری کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب برای مبارزه با تروریسم شد.

طبق گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع» مصر، عادل تأکید کرد که باید بیانیه پایانی نشست آتی اتحادیه عرب که قرار است پایان ماه مارس آتی (اوایل اردیبهشت) برگزار شود عزم و تلاش کشورهای عربی برای مبارزه با خطر تروریسم به شکل وسیعی مشاهده شود.

وی همچنین خواستار تسریع در روند برگزاری نشستی با حضور وزرای کشور و دادگستری کشورهای عربی عضو اتحادیه عرب برای بررسی ساز و کار مبارزه با تروریسم شد.

نماینده دائم مصر در اتحادیه عرب همچنین با اشاره به سخنرانی «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر که دانشگاه الازهر صورت گرفته بود و درخواست السیسی برای بازنگری در گفتمان مذهبی، خواستار توجه به ارزش‌های انسان دوستانه ادیان الهی و گسترش رویکرد مسامحه و همزیستی مسالمت آمیز میان همه ادیان و مذاهب شد.

وی با اشاره به مرگ «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی به دست داعش، تأکید کرد که کشورش در شرایط فعلی در کنار اردن در مقابله با تروریسم خواهد ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.