قدس آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: اصفهان در شریان اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب یک موقعیت استراتژیک دارد و ما دنبال آن هستیم چه در حوزه ریلی، چه هوایی و چه زمینی شریان‌های اساسی را تقویت کنیم و این اطمینان را می‌دهم که در جهت توسعه راه‌های شریانی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.

توسعه راه‌های شریانی مهمترین هدف وزارت راه و شهرسازی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، عباس آخوندی در جلسه شورای اداری شهرستان  تیران و کرون با اعلام این مطلب گفت: اگرچه امروزه ما از نظر مالی در تنگنا هستیم اما در این تنگناها از یکسو ظرفیت تولید داخلی و قدرت خلاقیت افزایش می‌یابد و از سوی دیگر با توجه به جوان بودن کشور و نیروی کار خلاق، تحصیل کرده و توانمند، می‌توانیم با پیوند اقتصاد ایران به اقتصاد جهانی و توسعه صادرات غیر نفتی، از یک کیک اقتصادی بزرگتری بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: بزرگترین منشأ خلق ثروت، نیروی انسانی تحصیل کرده است که خوشبختانه کشور ایران در مقایسه با کشورهای همسایه از این نیرو برخوردار است؛ اما باید هوشیار باشیم که در دام دشمن گرفتار نشویم و با حفظ مصلحت و حکمت، ارتباط درون کشور و بین‌المللی خود را بهبود بخشم چرا که اگر بخواهیم یک نگاه درون‌گرا داشته باشیم در نهایت حجم فعالیت‌های ما محدود خواهد بود.

این عضو هیات دولت بیان کرد: بر این اساس نگاه رییس جمهور در توسعه روابط بین‌المللی نه تنها در موضوعات سیاسی بلکه در دانش، فرهنگ، اقتصاد و ... فراخ و همه جانبه است و لذا هدف ما در وزارتخانه فعال ساختن شریان‌های شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب است تا از این طریق امکان صادرات بیشتر را فراهم نموده و با حفظ مصلحت و حکمت بتوانیم از مجموعه اقتصاد جهان سهم بیشتری را بدست آوریم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اولویت‌های مطرح شده در خصوص شهرستان تیران و کرون به ویژه موارد مهمتر مانند احداث زیر گذر و بحث خدمات مسکن و شهری برای عسگران پیگیری و با فوریت اقدام خواهیم کرد و در مورد سایر مطالبات مطرح شده که در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیست، خواستها به اطلاع دولت رسانده می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که ما باید بیش از آنچه متکی به دولت باشیم، بتوانیم با فراهم کردن زمینه رشد و توسعه اقتصادی، ثروت را افزایش دهیم تا با افزایش ثروت رفاه اجتماعی نیز فراهم شود.

پیش از سخنان وزیر راه و شهرسازی، امام جمعه و فرماندار شهرستان تیران و کرون، احداث بیمارستان امام رضا، احداث زیرگذرها بویژه در جاده مواصلاتی غرب اصفهان، طرح جامع شهر عسگران، گردشگری بخش کرون، توسعه روستای دولت آباد، کمربندی جنوبی شهرستان تیران و کرون و آب شرب روستاها را جزء مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم این شهرستان از دولت یازدهم عنوان کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.