قدس آنلاین:فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مرز این استان با کشور ترکمنستان به طول 301 کیلومتر از امنیت مطلوبی برخوردار است.

 امنیت  کامل در مرز با ترکمنستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،سرهنگ علیرضا مظاهری در دیدار با مدیرکل پست خراسان شمالی اظهار داشت: مرزبانان با تمام تلاش و دقت در کل نوار مرزی استان با وجود فصل سرما حضوری پررنگ دارند.
وی اضافه کرد: برقراری امنیت و پایداری در مرزهای کشورمان به بالندگی و اقتدار نظام اسلامی در سال های اخیر، قدرت مضاعف بخشیده است.
وی در ادامه افزود: دهه فجر ظرفیت ممتاز و شاخصی است تا بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به معنای واقعی و در وجه شاخص آن به دنیا معرفی کنیم.

سرهنگ مظاهری با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه فجر و آگاهسازی جوانان و نوجوانان از توطئه ها شوم دشمنان یکی از مهم ترین اولویت های در این ایام باید باشد، بیان داشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای اینکه نتوانستند به بسیاری از آرزوهای خود دست پیدا کنند، می خواهند با ضربه زدن به کشور به آرزوهای دیرینه خود دست پیدا کنند.

وی ضمن قدردانی از تعاملات خوب اداره کل پست با نیروی انتظامی، افزود: ناجا و دستگاه های فرهنگی باید در اجرای کارهای فرهنگی سرمایه گذاری و کمک کنند تا از وقوع آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

محمدرضا کاملی مدیرکل پست استان خراسان شمالی نیز در این دیدار از اقدامات نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و آسایش و بالابردن احساس امنیت شهروندان قدردانی کرد.
انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.