رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: با درخواست شورای تأمین و شورای ترافیک استان مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد مقدس تغییر کرد.

مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد مقدس

حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی اظهار داشت: با درخواستی که شورای تأمین و شورای ترافیک استان در خصوص تغییر مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مشهد مقدس داشتند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با این درخواست موافقت کرد.

وی افزود: پیش از این میدان شهدا به عنوان مبدأ این راهپیمایی انتخاب شده بود که با تصمیم جدیدی که گرفته شد میدان 15 خرداد به عنوان مبدأ و میدان بیت‌المقدس به میدان مقصد این راهپیمایی غرورآفرین انتخاب شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: از دلایل تغییر مسیر این راهپیمایی به جز موارد ذکر شده می‌توان به خواسته‌های مکرر اصحاب رسانه در جهت پوشش هرچه مطلوب‌تر آن اشاره کرد، زیرا در گذشته مواردی را در میدان شهدا تا میدان بیت‌المقدس مشاهده کردیم که سبب بروز مشکلاتی برای راهپیمایان و قطعی سیستم‌های صوتی و تصویری شده بود.

سلطانی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هم در جهت رفع این مشکلات و برگزاری و انعکاس هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مسدان 15 خرداد را به عنوان مبدأ و میدان بیت‌المقدس را به عنوان مقصد این راهپیمایی انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: در سایر برنامه‌های این راهپیمایی تغییری ایجاد نشده و شروع آن رأس ساعت 9 صبح خواهد بود، ضمن اینکه در انتهای مراسم راهپیمایان برادر از درب باب الرضا(ع) و راهپیمایان خواهر از درب باب الجواد(ع) وارد صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) می‌شوند و برابر هماهنگی‌های صورت گرفته آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی هم به عنوان سخنران پایانی این مراسم در مشهد مقدس انتخاب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.