قدس: دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوي به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد در بخشی از این بیانیه آمده است:

بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوي به مناسبت یوم‌ا... بیست و دو بهمن

دهه مبارک فجر یادآور خروش مقدس ملت غیور ایران علیه ظلم و ستم طاغوت زمان و نیز خلق حماسه‌ای ماندگار و ایجاد بیداری اسلامی و تحولی عظیم در نظام فکری حاکم بر دنیا بود که به رهبری معمار آن، یعنی خمینی کبیر (ره) در تاریخ ثبت شد و با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ادامه یافت.

بی‌شک انقلاب شکوهمند اسلامی دستاورد خون شهیدان والا مقام و استقامت اسطوره‌ای مردم رنج کشیده‌ای است که در دوران حکومت سر تا پا مسلح طاغوت سربلندی اندیشه اسلام ناب محمدی(ص)، مبارزه در مسیر حق را به حوائج پست مادی و عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند. و در تمام عرصه‌های سخت و طاقت فرسا از بندهای مخوف و شکنجه‌های دردناک ساواک تا سختی‌های دوران 8 سال دفاع مقدس را به جان و دل خریدند.

و اکنون که سی و شش سال از آن حادثه عظیم می‌گذرد، ملت شریف و بزرگوار ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزتمند و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

اتحاد مذبوحانه سردمداران کفر و الحاد در ایجاد تحریمها، تهدیدها، تلاشهای مذبوحانه بین‌المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد.

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوي با گرامیداشت یاد و خاطره الهام بخش حضرت امام(ره) و شهیدان همیشه زنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مردم شریف و استوار خراسان رضوي، دعوت به عمل می‌آورد در مراسم راهپیمایی یوم‌ا... بیست و دو بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش و عزت آفرین خود بار دیگر وحدت ملی، همبستگی عمومی، عشق به رسول خدا و ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را فریاد زده و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب، امام شهدا و مقام معظم رهبري دشمنان را در طراحی و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه بین ادیان الهی مایوس گذارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.