وزیر کشور با اشاره به پای‌بندی ملت ایران به اصل ولایت فقیه، گفت: استمرار انقلاب بر اصول ولایت فقیه استوار است

استمرار انقلاب بر اصول ولایت فقیه استوار است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان مرکز مازندران در میدان شهدای ساری با تبریک گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: بار دیگر توفیق دیدار بنده با مردم مازندران در این روز نصیب بنده شده است.

وی افزود: برگ زرین دیگری بر صفحه تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشته شده و در همه شهرهای دنیا به چشم جهانیان نشان داده شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ملت ایران با سی و شش سال مقاومت با شعار الله اکبر و حمایت از دین و اعتقادات دینی و ارزش‌های انقلابی همواره تکرار می‌کند، تصریح کرد: ابرقدرت‌ها از دهه 40 در فیضیه قم دچار تحلیل غلط شده و فکر کردند با ملت ایران می‌توانند با زبان زور و خشونت برخورد کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تفرقه و دشمنی استکبار با ایران در طول سال‌های قبل و بعد از انقلاب تداوم داشته است، افزود: گروه‎های نفاق و کفر علیه ایران با ایجاد کودتاهای مختلف در جنگ تحمیلی خواستند مردم را از حیثیت و آبروی دینی شان دور کنند.

وزیر کشور با اعلام اینکه استکبار همه نفاق‌ها علیه ایران در چارچوب مادیات تعریف می‌کنند، گفت: ملت ایران فراتر از تفکرات لیبرایستی بوده و نگاه توحیدی، مبتنی بر معاد، محبت، عشق و ایثار و فداکردن جان برای آرمان‌ها دارند.

وی افزود: ملتی که خود را فدای اعتقادات کرد، هیچ کس را یاری ایستادگی در برابر آن نبوده و در سال 57 در امتداد جریان و نهضت انقلاب اسلامی که از دهه 40 شروع شد به دنیا اثبات کرد که در تبعیت از ولایت و آرمان‌های انقلاب یک لحظه از پای نمی ایستد.

رحمانی فضلی گفت: استمرار انقلاب بر اصول اساسی آن تداوم داشته و همواره دارای توفیقاتی بوده است که مسائل اعتقادی ملتی که معتقد به اسلام، قیامت، وحیانیت و ایثار در مسیر انقلاب بوده، هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد.

وی افزود: ملت ایران در برابر نیروهای سلطه جو غرب با رهبری معمار کبیر انقلاب توانست بر ابرقدرت شاهنشاهی پیروز شود.

وی افزود: مردم همواره درجه وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده و باید قدردان این مردم باشیم و مردم را ولی نعمت خود بدانیم و در خدمت آنان باشیم و به صورت واقعی در قلب و جانمام دوست داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: برای مردم اصالت قائل بوده و تحکیم این نظام را در نیازمندی مسئولان به مردم باید تلقی شود و اگر مسئولان غیر این تصور کنند، در اصول انقلاب انحراف عظیمی صورت می‌گیرد.

رحمانی‌فضلی افزود: ایران اسلامی در سطح منطقه سرافراز، پیروز و مقتدر بوده و ایران اسلامی تحولات منطقه خاورمیانه را هدایت می‌کند و مردم ایران تاثیرگذار این اتفاقات هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در همه حوادث موفق بوده است، تصریح کرد: موضوعی که در منطقه تبدیل به جریان انحرافی تحت عنوان داعش شده این بوده که با پول مرتجعین، پشتیبانی غرب ایجاد شده می‌خواستند اسلام هراسی را در دنیا تبیین کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه جریان داعش در منطقه تبدیل به موضوعی شده که دنیا بیش از پیش متوجه شده اسلامی که ایران به دنبال آن است، اسلام رحمانیت، مترقی، پیشرفت، صلح، بشردوستی بوده و تصمیمات خود را مبتنی بر آرای مردم کرده است و تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن چهره اسلام بی نتیجه مانده است.

وی با بیان اینکه در معادلات بین المللی از وزن ایران استفاده می‌شود و برقراری رابطه با ایران، موضوع همه کشورها است، تصریح کرد: آمریکایی که میز مذاکره را ترک بودند، مجددا به مذاکره برگشتند و تصور می‌کردند در انتخابات 92 اتفاقی نظیر انتخابات 88 رخ می‌دهد که مردم بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آمریکا و همه کشورهایی که حامی ایران نبودند به جرگه حمایت از ایران پیوستند، تصریح کرد: استکبار در زمینه انرژی هسته ای به ایران محتاج بوده و باید به ما اجازه بیشتری دهند چون اراده ملت را دیدند، جنگ و تهدید بر علیه ایران کردند تا اراده ملت را سلب کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از ابتدای مذاکره هسته ای ایران بوده و در سخنرانی اخیرشان، موافقت با هرگونه توافق منوط بر اینکه منافع مردم لحاظ و جزییات و کلیات با هم به توافق برسد، اعلام کردند، گفت: استکبار هر لحظه به دنبال بهانه‌جویی و برهم زدن مسائل خود هستند و دروغ و فریب را در جهان بینی خود اصل می‌دانند و به تصمیمات خود وفادار نیستند.

رحمانی‌فضلی گفت: با اراده رهبری و رئیس جمهور و تلاش مذاکره کنندگان و حمایت‌های مردم، نظیر 22 بهمن امسال، استکبار را در تحلیل و بازنگری شان مصمم می‌کند.

وی افزود: ایران اسلامی در حوزه سیاست داخلی در مبحث امنیت، علاوه بر اینکه در اطراف ما کشورهایی هستند که دارای ثبات و امنیت کافی نیستند، ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمنان در قالب گروه‌های کفر و نفاق می‌خواهند حادثه امنیتی در کشور ایجاد کنند، گفت: به واسطه اینکه مردم همواره حافظ امنیت کشور بوده و هیچ حادثه امنیتی در کشور نداریم و سرمایه گذاران کشورهای عربی منطقه، به دنبال سرمایه گذاری در ایران هستند.

وی با بیان اینکه همگان منتظر هستند تا بتوانیم موضوع تحریم ها را در حوزه مالی بشکنیم، گفت: ایران به زودی بهترین جایگاه مطمئن و امنیت سرمایه گذاری منطقه می‌شود.

رحمانی‌فضلی گفت: در حوزه سیاست داخلی، مشارکت همه جانبه مردم را داریم و این از آثار انقلاب اسلامی بوده است و نمونه بارز آن برگزاری انتخابات های محلی، منطقه ای و کشوری است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه نشاط سیاسی که ملت ایران دارند در هیچ یک از کشورهای منطقه دیده نمی‌شود، افزود: ایران اسلامی در حوزه زیرساخت‌ها و عمرانی در مناطق محروم کشور بهره مند شده و مقدمات توسعه در این مناطق فراهم است.

وی با بیان اینکه ثبات اقتصادی مطلوب و بی نظیری در ایران اسلامی داریم، تصریح کرد: ایران اسلامی قبل از انقلاب وابسته به غرب بوده ولی اکنون ظرفیت و توان مناسبی برای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور وجود دارد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه به رغم کاهش تورم از 40 درصد به 16 درصد هنوز مردم دارای مشکلات بیکاری هستند، افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شاهد شکوفایی فرهنگ دینی در منطقه بوده و بیداری اسلامی یکی از مظاهر شکوفایی فرهنگی و دینی ملت ایران است.

رحمانی‌فضلی گفت: باید قدردان و شاکر مردم ایران باشیم و نسبت به ارتقا اعتقادات دینی در جامعه بیفزاییم.

وی با بیان اینکه اقتصاد دیگر در چنبره آمریکا نیست و نظامی گری در اختیار این کشور نیست و قدرت‌ها پخش شده و اختلاف بین کانون‌های قدرت بوده و رکود بر اقتصاد این کشورها حاکم است، افزود: ایران اسلامی می‌تواند در عرصه اقتصادی و شکوفایی اقتصادی تلاش کنند و موجبات مقدمات ظهور امام زمان باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.