مراسم جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عصر سه‌شنبه ۲۱ بهمن سال جاری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی برگزار شد.

برگزاری مراسم روز ملی کشورمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی

به گزارش فارس مراسم جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عصر سه شنبه 21 بهمن سالجاری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی برگزار شد.

در این مراسم «شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان» وزیر فرهنگ، جوانان و توسعه اجتماعی امارات عربی متحده، «علامه سید علی الهاشمی» مشاور مذهبی و قضایی وزارت امور ریاست دولت امارات، جمعی از سفرا و نمایندگان سیاسی سفارتخانه‌های کشورهای مختلف، شخصیت‌های برجسته اماراتی و ایرانیان مقیم حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و دولت امارات عربی متحده پخش شد و سپس محمدرضا فیاض سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به پیروزی شکوهمند اتقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357، به محوریت مدیریت جامعه در قالب مردم سالاری دینی در سایه راهبرد مقام معظم رهبری تاکید کرد.

فیاض افزود: مناسبات دو کشور همسایه، برادر و دوست، نمونه‌ای از روابط متکی بر احترام و اعتماد متقابل است که از افکار رهبران فرزانه و حکیم و تلاش دولت‌های دوست و برادر سرچشمه می‌گیرد.

وی با اشاره به انعطاف قهرمانانه مذاکره کنندگان ایرانی در شرایط ملتهب منطقه‌ای، بر ضرورت استفاده کشورهای 1+5 از فرصت پیش رو تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.