قدس آنلاین -ایلام: امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران، تمامی گزینه های روی میز دشمنان را با حضور پر رنگ در 22 بهمن ماه امسال لگد مال کردند.

ملت ایران، گزینه های روی میز دشمنان را لگد مال کردند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با قدردانی از حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر عظمت و اقتدار خود را نمایش داد و دشمنان بویژه استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت، اظهارداشت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی 36 سال است که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود و تبعیت از تدابیر مدبرانه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، از آرمان های نظام و شهیدان پاسداری کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می گذارند.

وی با اشاره به اینکه مواردی را که دشمنان ما به عنوان گزینه روی میز داشتند، توسط ملت غیور و همیشه در صحنه لگدمال شد، افزود: مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال این بود که تحریم و تهدید هرگز نمی تواند ملت ایران را از امام و رهبری گرانقدر و آرمان های شهیدان جدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را ضربه متقابل ملت به استکبار جهانی و دشمنان کینه توز نظام عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با وجود این همه فشار، تحریم و مشکلاتی که دشمنان برای ما بوجود آورده اند، در طول این 36 سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد هیچ وقت آرمان های امام و شهدا کمرنگ نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی جواب دندان شکن رییس جمهوری ایران در اجتماع عظیم راهیپیمایان 22 بهمن را نشان دهنده صلابت دولت دانست و تأکید کرد: ملت ایران با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «نه تحریم نه ذلت» در برابر استکبار جهانی ایستاگی می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.