۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 265247

قدس آنلاین – سمانه بامشاد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره شکوفا در حوزه های  وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی  وکانون توسعه مهارتهای رایانه ای  و تلفن همراه  جشنواره شکوفا در سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزارشد.

20 وبلاگ نویس برتر جشنواره شکوفا معرفی شدند

 به گزارش خبرنگار ما در این مراسم معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  حجه الاسلام میثم امرودی و دبیر جشنواره شکوفا مسعود سیرتی ، دکتر علی اکبر جلالی  دبیر کانون مهارتهای رایانه  ای دکتر حمید ضیایی پرور دبیر علمی وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی  و معاونین مناطق مختلف شهرداری 1 و 2 و 4 حضور داشتند

دکتر ضیایی پرور در مراسم تجلیل  از برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی گفت:  در سال ۸۳ دارای رتبه سوم وبلاگ نویسی بودیم و وبلاگ نویسان در کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری درخشیدند. البته بعدا با حضور زبانهای دیگر این رتبه کشورماتغییر یافت چون دیگر زبانها به این رشته روی اوردند. اکنون نیز بحث وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی در کشور ما مطرح است.

وی افزود: در کشور ماهنوز با شبکه های اجتماعی به صورت سلبی عمل می شود. و با چنین موضوعاتی ، جشنوار ه ای از برگزیدگان خود  در این باره تقدیر می کند.

دکتر ضیایی پرور ادامه داد:جشنواره شکوفا می تواند در جهت آموزش  و آشنایی هرچه بیشتر  مردم گام بردارد.

وی تعداد برندگان را20 وبلاگ نویس در 10 رشته با عنوان مقام نخست و دوم معرفی شدند ضمن این که در 3 بخش موضوعی شمیم اربعین , محیط زیست, و حمل و نقل و ترافیک 9 نفر به ترتیب در مقامهای اول و دوم وسوم معرفی شدند

بنا به گزارش خبرنگار ما قرار است 10 شبکه اجتماعی برتر از شهروندان نیز در مراسم دیگری معرفی  شوند.

  علاوه بر آنها از تعداد 10 تن از مدیران هادی برتر مناطق 22 گانه تهران تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره شکوفا در حوزه های  وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی  وکانون توسعه مهارتهای رایانه ای  و تلفن همراه  جشنواره شکوفا در سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار ما در این مراسم معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  حجه الاسلام میثم امرودی و دبیر جشنواره شکوفا مسعود سیرتی ، دکتر علی اکبر جلالی  دبیر کانون مهارتهای رایانه  ای دکتر حمید ضیایی برور دبیر علمی وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی  و معاونین مناطق مختلف شهرداری 1 و 2 و 4 حضور داشتند

در مراسم تجلیل  از برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی دکتر ضیایی پرورگفت: که در سال ۸۳ دارای رتبه سوم وبلاگ نویسی بودیم و وبلاگ نویسان در کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری درخشیدند. البته بعدا با حضور زبانهای دیگر این رتبه کشورماتغییر یافت چون دیگر زبانها به این رشته روی اوردند. اکنون نیز بحث وبلاگ نویسی وشبکه های اجتماعی در کشور ما مطرح است.

وی افزود: در کشور ماهنوز با شبکه های اجتماعی به صورت سلبی عمل می شود. و با چنین موضوعاتی ، جشنوار ه ای از برگزیدگان خود  در این باره تقدیر می کند.

دکتر ضیایی پرور ادامه داد:جشنواره شکوفا می تواند در جهت آموزش  و آشنایی هرچه بیشتر  مردم گام بردارد.

دکتر ضیایی پرور تعداد برندگان را۲۰ وبلاگنویس در ۱۰ رشته به عنوان مقام نخست و دوم معرفی شدند. ضمن اینکه در سه بخش موضوعی شمیم اربعین، محیط زیست و حمل و نقل و ترافیک ۹ نفر به ترتیب در رتبه های نخست، دوم و سوم معرفی شدند.

بنابه گزارش خبرنگار ما، قرار است ۱۰ شبکه اجتماعی برتر از شهروندان نیز در مراسم دیگری معرفی شوند.

علاوه بر آنها از تعداد ۱۰ تن از مدیران هادی برتر مناطق بیست و دوگانه تهران تقدیر به عمل آمد.

از نکات برجسته مراسم نهایی جشنواره وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی می توان اشاره ای داشت به محمدرضا پرواز یکی از برندگان این جشنواره که جایزه خود را به مدیر وبلاگش اهدا کرد

 دکتر علی اکبر جلالی دبیر کانون مهارت های رایانه ای افزود: اطلاع رسانی هایی در سطح شهر تهران انجام دادیم و در 375 خانه IT در مناطق مختلف اطلاع رسانی کردیم که علاقمندان برای ثبت نام شرکت کنند.

وی ادامه داد:  هدف سنجش  دانش شهروندان درحوزه IT   بودبنابراین، اقدام به برگزاری آزمون در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته  کردیم.

جلالی تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این آزمون ها سنجش اطلاعات و مهارت های شهروندان بود که بتوانیم بر اساس آن دریابیم که شهروندان چقدر اطلاعات و آگاهی دارند که بتوانیم بر اساس آن دست به تولید محتوا برای آموزش شهروندان بزنیم.

دبیر کانون مهارت های رایانه ای در ادامه بیان کرد: در کنار آموزش مهارت های رایانه ای بحث  تولید محتوا نیز مطرح است وی  12 نفر را به عنوان  دریافت کننده لوح تقدیر  در این جشنواره نام برد

سمانه زمانی معاون اجتماعی  منطقه چهار شهرداری تهران گفت:هدف جشنواره شکوفا نگاه شهرداری تهران از برگزاری این جشنواره را جلب مشارکت های شهروندی و شناخت مهارت های آنان در قالبی متناسب و رویکرد فرهنگ اسلامی- ایرانی است.و 21 نفررارا اینمنطقه مورد تقدیر قرار می دهد.

 از نکات برجسته مراسم نهایی جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه اجتماعی می توان اشاره ای داشت به محمد رضا پرواز یکی از برندگان این جشنواره که جایزه خود را به مدیر وبلاگش اهدا کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.