۱۱ تن از نمایندگان در تذکری به وزرای اطلاعات، ارتباطات و فناوری و دادگستری خواستار شناسایی و برخورد با منشأ شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر کمک رحیمی به برخی از نمایندگان شدند.

تذکر ۱۱ نماینده به ۳ وزیر برای برخورد با شایعات منتشره درباره کمک رحیمی به نمایندگان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، ۱۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات و دادگستری خواستار شناسایی و برخورد با منشأ شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر کمک محمدرضا رحیمی به برخی نمایندگان مجلس شده‌اند.

متن این تذکر به شرح زیر است:

هیئت رئیسه محترم 

خواهشمند است برابر ماده ۲۰۸ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تذکر زیر را ابلاغ و خلاصه آن را در جلسه علنی مجلس قرائت نمایید.

خلاصه تذکر: شناسایی و برخورد با منشأ شایعات پخش شده در فضای مجازی مبنی بر کمک محمدرضا رحیمی به برخی از نمایندگان شرح تذکر:

اخیرا در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اعلام اسامی تعدادی از نمایندگان که از رحیمی کمک گرفته‌اند، پخش و منتشر شده که این اقدام با هدف تخریب وجهه و جایگاه نمایندگان مردم انجام شده است. از آنجایی که با اطمینان اعلام می‌کنیم که هیچگونه کمک و مساعدتی از رحیمی دریافت نداشته‌ایم، از وزرای اطلاعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات و دادگستری انتظار داریم که این شایعات را رصد و افرادی را که بدون دلیل و مدرک اقدام به پخش چنین شایعاتی را می‌کنند را شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و قضایی معرفی نمایند.

جعفر قادری نماینده شیراز

محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم

سیدحسین ذوالانوار نماینده شیراز

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز

محمدحسین دوگانی نماینده مردم فسا

الیاس نادران نماینده مردم تهران

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان

حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور

موید حسینی صدر نماینده مردم خوی

فاطمه آلیا نماینده تهران

لاله افتخاری نماینده تهران

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.