۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 265312
 ستاره پنهان نفت تهران چه مي گويد؟!

به گزارش قدس آنلاين، نفت در روزهایی که صدرنشینی لیگ را یدک می کشد و فینال جام حذفی را هم پیش رو دارد چشم به موفقیت درلیگ قهرمانان آسیا هم دوخته است.

سیامک کوروشی،‌هافبک-مدافع باشگاه نفت كه ستاره پنهان اين تيم جوان محسوب مي شود درباره دیدار سه شنبه نفت برابر الجیش گفت: « بازی با الجیش نه فقط برای بازیکنان نفت و مجموعه این باشگاه بلکه برای کل فوتبال ایران مهم است به این دلیل که اگرنفت بتواند به مرحله گروهی صعود کند ایران صاحب سهمیه‌های بیشتری د رمراحل گروهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. ما بازی بسیار مهمی پیش‌رو داریم و سعی می کنیم با اعتماد به نفس و تمرکز کافی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.»

کوروشی درباره وضعیت نفت درفاصله 3 روز مانده تا این بازی گفت:« بچه‌ها مصمم و با اراده تمرین می‌کنند و همگی متحد شده‌ایم که دراین بازی به برتری برسیم. روحیه هم‌تیمی‌هایم خیلی خوب است و با تمام قوا مقابل نماینده قطر قرار می‌گیریم.»

کوروشی انتظار دارد که تماشاگران استقلال و پرسپولیس عصرسه شنبه به ورزشگاه تختی تهران بروند: « همه می‌دانند که علیرضا منصوریان محبوبیت فراوانی میان تماشاگران استقلالی دارد. به همین دلیل ما انتظار داریم که تماشاگران استقلال حداقل برای حمایت از علی آقا هم که شده به ورزشگاه تختی بیایند و ما را تشویق کنند. به شدت به حمایت آنها نیاز داریم. البته ما ازپرسپولیسی‌ها هم انتظار داریم چون این بازی یک بازی ملی است و ما می‌رویم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. به طورکلی از پیشکسوت‌های محترم این دو باشگاه می‌خواهم که نفت تهران را حمایت کنند و آنها هم تماشاگران این دو تیم را دعوت به حضور در ورزشگاه تختی کنند.»

کوروشی درباره اینکه گفته می‌شود شاید نفت تهران دراین بازی انگیزه همیشگی را نداشته باشد و به نوعی بخواهد از لیگ قهرمانان آسیا کناربرود تا درلیگ برتر و جام حذفی با آرامش بیشتری بازی کند، این توضیحات را داد: « هرگز این طور نیست و هیچ توصیه‌ای هم به بازیکنان نشده و ما فقط برای صعود از این مرحله مقابل الجیش قرار می‌گیریم. علی آقا هم تاکید کرده که باید تحت هر شرایطی در این بازی به برتری برسیم. منصوریان می‌خواهد در هر 3 جام موفق باشد و ما بازیکنان هم وظیفه داریم برای رسیدن به اهداف سرمربی تیم تلاش کنیم.»

کوروشی درباره اینکه نفت بازیکنان جوانی را به فوتبال ایران معرفی کرده و به نوعی سازنده آینده تیم ملی بوده و آیا احتمال دارد بازیکنان دیگری از این تیم به تیم ملی دعوت شوند، گفت: « همان طورکه گفتید باشگاه نفت تهران بازیکنانی را به تیم ملی معرفی کرده که آینده تیم ملی را می‌سازند. اگر بازی‌های نفت را به دقت نگاه کنید متوجه می‌شوید که بازیکنان بیشتری می‌توانند در تیم ملی بازی کنند. به جرات می‌توانم بگویم که الان پنج، شش بازیکن نفت در حد تیم ملی هستند.»

کوروشی درباره اینکه آیا احتمال دارد خودش هم به عنوان هافبک دفاعی به تیم ملی ایران دعوت شود، درپایان حرف‌هایش گفت: « می‌دانم که بازی‌های نفت را مربیان تیم ملی به دقت نگاه می‌کنند و قطعا خودم هم آروز دارم یکی از بازیکنان مورد نظرکارلوس کی‌روش باشم. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است و تلاش می کنم یکی از مسافران تیم ملی درجام جهانی روسیه باشم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.