معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بهره برداری از تمامی طرح های مسکن مهر تا پایان سال 94 به اتمام می رسد و پرونده این طرح در کشور بسته می شود.

پرونده مسکن مهر سال آینده بسته می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا؛ سیدمحمد پژمان عصر روز یکشنبه در آیین بهره برداری همزمان از 5700 واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی در شهرستان خوی افزود: پیشرفت اجرایی طرح های مسکن مهر در کشور به طور متوسط نزدیک به 90 درصد است. 


وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی مصمم است که در سایت های مسکن مهر بدون تامین خدمات زیربنایی، واحدی افتتاح و تحویل مردم نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مراحل تدوین برنامه جامع خانه دار شدن خانوارهای ایرانی تا پایان امسال نهایی می شود، اظهار کرد: بر اساس این برنامه سالانه یک میلیون و 100 هزار مسکن با همکاری بخش های مرتبط در کشور تولید می شود.

وی همچنین گفت: دولت برای کمک به نوسازی 300 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده و 200 هزار واحد مسکن در روستاهای کشور تسهیلات بانکی کم بهره در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وی در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر آذربایجان غربی نیز گفت: از تعداد 5700 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری 4010 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و بقیه نیز در بافت های فرسوده و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در اختیار مردم شهرهای مختلف این استان قرار گرفت.

وی افزود: برای احداث این واحدها در مجموع بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این واحدها در بیش از 450 هزار مترمربع زیربنا احداث شده اند.

آیین افتتاح همزمان طرح های مسکن مهر آذربایجان غربی در شهرک ولیعصر خوی و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در شهرستان خوی بیش از 1860 واحد مسکن مهر در حال احداث است.

خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است و با 350 هزار نفر جمعیت در فاصله 130 کیلومتری مرکز استان واقع است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.