سرمربی تیم فوتبال استقلال بدون اینکه نامی از بازیکنی ببرد، گفت: بازیکنان بزرگی که الان در استقلال هستند مثل بزرگان گذشته این تیم نیستند که پول بگیرند و مردم را هم سیاه کنند و برای تیم حاشیه درست کنند.

کنایه های عجیب قلعه نویی به بزرگان گذشته استقلال

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در پایان تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال ضمن اشاره به شرایط مطلوب این تیم گفت: تنها دغدغه ما مشکلات مالی است که با مسئولان باشگاه صحبت کرده ایم. البته هیات مدیره و مدیرعامل هم دارند تلاش می کنند تا هر چه سریعتر وضعیت مالی باشگاه بهتر شود.

وی افزود: اوضاع داخلی تیم هم خوب است و بازیکنان یکدل و صمیمی در تمرینات شرکت می کنند. بزرگان تیم هم دارند برای تیم بزرگی می کنند وم کاملا همدل هستند. برخلاف سالهای گذشته در نیم فصل دوم بزرگان به فکر رضایت مردم و ارزش گذاشتن به پیراهن استقلال هستند و مثل بزرگان گذشته نیستند که هم پول می گرفتند و هم برای تیم حاشیه درست می کردند.

امیر قلعه نویی در ادامه کنایه هایی که بازیکنان بزرگ سالهای گذشته استقلال زد ادامه داد: الان رضا عنایتی به استقلال آمده و بدون اینکه یک ریال بگیرد با جان و دل بازی می کند. الان همه بزرگان تیم همینگونه هستند. مثل بزرگان سالهای گذشته نیستند که هم پول می گرفتند و هم برای استقلال حاشیه درست می کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد محرومیت دو جلسه ای جاسم کرار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من از این رای واقعا تعجب می کنم. فکر می کنم چون اینها با قلعه نویی مشکل دارند اینگونه رای می دهند. مطئمنا اگر فردی غیر از قلعه نویی سرمربی استقلال بود، کرار محروم نمی شد.

وی ادامه داد: اینها منتظر کوچکترین فرصتی هستند تا به امیر قلعه نویی ضربه بزنند. به حکم هایی هم که برای من صادر می شد دقت کنید متوجه می شوید که در هیچکدام عدالت رعایت نشده است. از کمیته انضباطی انتظار داریم با عدالت در مورد بازیکنان رفتار کند.

امیر قلعه نویی در مورد اعتراضی که باشگاه استقلال به رای کمیته انضباطی کرده است گفت: اینها به هر طریقی دنبال این هستند که ضربه ای به ما بزنند. ما الان باید به دنبال این باشیم که آیا اعتراض مان به جایی می رسد یا نه.  تمام حکم هایی که در مورد من دادند هیچ کدام عدالت در آنها نبوده است. شما مطمئن باشید هر کسی غیر از من مربی استقلال بود کرار محروم نمی شد. کرار هم چوب من را خورد.

سرمربی آبی پوشان تهرانی در مورد حضور تیم نفت با مربیگری علیرضا منصوریان در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیمی که فردا بازی دارد نفت ایران است و من هم به همین خاطر ساعت تمرین را تغییر دادم و از بازیکنان بزرگ استقلال خواستم تا هماهنگ کنند و به ورزشگاه بروند. از طرفداران فوتبال هم می خواهم که به ورزشگاه بروند و تیم نفت را تشویق کنند. خودم من هم سعی می کنم حتی المقدور به ورزشگاه بروم.

امیر قلعه نویی دوباره به انتقاد از رویه بزرگان سالهای گذشته استقلال پرداخت و در مورد دلایل موفقیت استقلال در نیم فصل دوم گفت: یکی از دلایل مهمش این است که بزرگان فعلی استقلال دنبال این هستند که به خاطر هواداران با جان و دل کار کنند و دنبال این نیستند که مردم را سیاه کنند. اینطور نیست که بیایند پول بگیرند و مردم را هم سیاه کنند.

وی ادامه داد: جای تاسف است که ما جلوی پیکان به آن خوبی بازی کردیم و آمار خوبی را از خود برجای گذاشتیم ولی دوباره یک حرف هایی می زنند که خنده‌دار است. ما روز به روز بهتر می شویم به خاطر اینکه نیت های ما پاک است. الان همه دنبال هواداران و استقلال هستند نه سیاه کردن مردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تیم گسترش فولاد که حریف روز جمعه آبی پوشان است گفت: گسترش یکی از تاکتیک ترین تیم هاست و مربی باهوش و کاربلدی دارد. با این حال بازی سختی داریم و امیدوارم آب و هوا هم اجازه دهد که بازی خوبی را انجام دهیم.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا شما به عنوان سرمربی تیم نمی خواهید با کرارجاسم صحبت کنید تا رفتار بهتری داشته باشد گفت: من خودم رفتارهای کرار را تایید نمی کنم و زیاد با خودش صحبت کرده ام اما ببینید که در زمین چطور او را می زنند. داوران باید مراقب این خطاها باشند. اگر این خطاها در فوتبال اروپا رخ می داد جریمه اش کارت قرمز بود. با این حال کرار هم باید خودش را کنترل کند و بیشتر مراقب باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.