جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تمام نیروهای ارتش از یگان های پهپادی و پهپادهای شناسایی و انتحاری بهره می برند.

ارتش از پهپاد انتحاری استفاده می کند

به گزارش سه شنبه ایرنا، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله که صبح امروز در هتل نیروی هوایی برگزار شد، این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه دفاعی - انتظامی گروه اجتماعی ایرنا عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر استفاده ارتش از انواع پهپادها گفت: ارتش از انواع مختلف پهپادها از جمله شناسایی و انتحاری استفاده می کند.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نمونه ای از فعالیت های پهپاد نیروهای ارتش در رزمایش مشترک نیروهای ارتش که اوایل دی ماه در جنوب شرق کشور برگزار شد به نمایش در آمد.

امیر موسوی عنوان کرد: نیروی هوایی، نیروی زمینی و نیروی دریایی از یگان های پهپادی بهره می برند و استفاده از پهپادها در قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) نیز به عنوان هدف است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش محمد رسول الله که از چهارم تا دهم دی ماه از شرق تنگه هرمز تا پایین تر از خلیج عدن برگزار شد عملیات های مختلف پهپادی انجام داد و از پهپاد های جدیدی از جمله پهپاد انتحاری رونمایی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.